Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: Schumi is Back!

ma dec 28, 2009 18:08

Ik ben nooit een fan geweest van de mens Shumi ...
Maar als hij 'n auto naar z'n hand weet te zetten is hij als piloot top gewoon .
De Brawn was top dus...
Mercedes is het junior team waar Schumi met de Sauber LM proto's de stiel geleerd heeft dus de cirkel is rond, het heeft me altijd verbaasd dat hij niet vroeger Mercedes powered is gaan rijden ... misschien omdat ze elders competitiever waren, dat hij nu wèl de stap maakt is een teken dat hij er vertrouwen in heeft ...
Nu maar kijken hoe ze elders in de winter gewerkt hebben ; Red Bull & Adrian Newey vertrekken nu ook van 'n ontwerp met triple diffusor en Ferrari heeft al sinds de 2e seizoenshelft alle kaarten op 2010 gezet (Massa wist dat het voor de knikkers ging zijn...) .

Het is nog nooit zo boeiend geweest voor't seizoensbegin met 'n pak nieuwe teams...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
schummi
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 569
Lid geworden op: vr jun 29, 2007 21:49

RE: Schumi is Back!

ma dec 28, 2009 18:26

Ik denk niet dat er een grotere schumacher fan is dan ik :oops: maar toch baal ik een beetje dat ie uitkomt voor het braadworsten merk mercedes.
Waarom had ie verdorrie niet in augustes bij ferrari aan de bel getrokken weet zeker ze hadden een stoeltje vrij gemaakt voor hem.
Het zou dan prachtig zijn geweest ferrari die 3 jaar weinig tot niks heeft gepresteerd ze weer aan de top te zetten.
Ik kan me voorstellen dat veel itallianen het hem niet in dank afnemen.
Maar ondanks alles blijft het mijn favoriet heb jaren terug zijn initialen op mijn rug laten zetten met ferraripaardje erboven maar 1 ding is zeker er komt geen mercedes logo erbij al wordt ie weer WK.
Hoop dat we een mooi en spannend jaar tegemoet gaan in de F1 ,kijk nu al naar eerste wedstrijd uit.

Gebruikersavatar
GTV
Guru
Guru
Berichten: 1482
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:43
Locatie: Stein/Elsloo

RE: Schumi is Back!

ma dec 28, 2009 18:32

Afbeelding :lol:

Gebruikersavatar
Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 671
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:10
Locatie: Maarheeze
Contacteer: Website

RE: Schumi is Back!

ma dec 28, 2009 18:55

Het blijkt maar weer dat de hele F1 te veel vergeven is van Ego's. En Schumacher heeft nu weer de grootste. Absoluut niets meer te bewijzen in die sport, dus wat doe je er dan. Ga leuk racen. Le Mans, FIA GT, DTM, Autocross, weet ik veel. Volgens mij allemaal veel leuker als sport dan de F1. Zeker als je dat al met redelijk succes gedaan hebt.

Tenzij je niet kan racen en Ross Brawn heet. Dan doe je waar je goed in bent, en dat is een winnend team opzetten. Met niet de beste rijders, toch in je eerste jaar gewoon de dubbel pakken. Geweldig.

Maar wel jammer dat je dan MB sportdirecteur bent en moet constateren dat er sinds 1955 eigenlijk geen goede beslissingen meer zijn gemaakt met betrekking tot de autosport. Dus, Verdamd Noch Mal, if you can't beat them buy them. Dus Brawn weer lekker met zijn eigen ding bezig en Haug straks lekker mooi weer spelen. Ik hoop echt dat het niks wordt. Liever Brawn bij Lotus of Virgin of zo.

Kortom, volgend jaar wordt gewoon wel grappig denk ik. Button die Hamilton niet bij kan houden. Massa die het net niet van Alonso kan winnen. Vettel die gewoon lekker aan het rcen is. Vooraan. Kobayashi die de verrassing van de F1 is. En verder blijft het gewoon 1 grote poppenkast. Met toch wel 3 historisch races denk ik. Of is er naast Monza, Monaco en Spa nog een legendarisch circuit dat ik mis?

De tijd zal het leren. En ik ga wel kijken, maar races bezoeken en er thuis voor blijven doe ik al een possje niet meer. En daar veranderd dat duitse boertje helemaal niets aan.
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

Gebruikersavatar
Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:08
Locatie: Haaksbergen
Contacteer: Website

Re: RE: Schumi is Back!

ma dec 28, 2009 23:32

Prachtig. Het was al weer aan het inkakken. Nu weer actie met Schumi tegen de rest.

Tjerry
De F1 aan het inkakken???? Zo veel kampioenskandidaten als de afgelopen 2 jaar per seizoen er zijn geweest is al in geen 20 jaar meer gebeurt... En hij noemt het dat de F1 inkakt... En team waar de stekker uitgetrokken wordt, nieuw leven inblazen en het zet de gevestigde orde compleet te kijk! Noem dat maar inkakken...

Schumi tegen de rest zie ik ook niet meer gebeuren. Alonso heeft al bewezen te kunnen winnen van Schumi. Vettel, Massa, Hamilton en misschien wel Kobayashi gaan het hem heel erg moeilijk maken. Ik zou echt lachen dat ie achteraan z'n rondjes rijdt en na een half jaar aan de kant wordt gezet wegens tegenvallende prestaties :lol: Dan zou mijn seizoen al compleet top zijn! :twisted:
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

Gebruikersavatar
alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 7446
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 17:31
Locatie: Bleiswijk

Re: RE: Schumi is Back!

di dec 29, 2009 12:03

Het blijkt maar weer dat de hele F1 te veel vergeven is van Ego's. En Schumacher heeft nu weer de grootste. Absoluut niets meer te bewijzen in die sport, dus wat doe je er dan. Ga leuk racen. Le Mans, FIA GT, DTM, Autocross, weet ik veel. Volgens mij allemaal veel leuker als sport dan de F1. Zeker als je dat al met redelijk succes gedaan hebt.

Tenzij je niet kan racen en Ross Brawn heet. Dan doe je waar je goed in bent, en dat is een winnend team opzetten. Met niet de beste rijders, toch in je eerste jaar gewoon de dubbel pakken. Geweldig.

Maar wel jammer dat je dan MB sportdirecteur bent en moet constateren dat er sinds 1955 eigenlijk geen goede beslissingen meer zijn gemaakt met betrekking tot de autosport. Dus, Verdamd Noch Mal, if you can't beat them buy them. Dus Brawn weer lekker met zijn eigen ding bezig en Haug straks lekker mooi weer spelen. Ik hoop echt dat het niks wordt. Liever Brawn bij Lotus of Virgin of zo.

Kortom, volgend jaar wordt gewoon wel grappig denk ik. Button die Hamilton niet bij kan houden. Massa die het net niet van Alonso kan winnen. Vettel die gewoon lekker aan het rcen is. Vooraan. Kobayashi die de verrassing van de F1 is. En verder blijft het gewoon 1 grote poppenkast. Met toch wel 3 historisch races denk ik. Of is er naast Monza, Monaco en Spa nog een legendarisch circuit dat ik mis?

De tijd zal het leren. En ik ga wel kijken, maar races bezoeken en er thuis voor blijven doe ik al een possje niet meer. En daar veranderd dat duitse boertje helemaal niets aan.
beetje tegenstrijdig, van Brwan zeg je dat hij doet waar hij goed in is maar bij Schumacher wil je niet dat hij gaat rijden terwijl hij juist 1 vd beste aller tijden is... Vreemd :!:
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Gebruikersavatar
Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:08
Locatie: Haaksbergen
Contacteer: Website

RE: Schumi is Back!

di dec 29, 2009 12:58

Je kunt het ook anders lezen... Brawn doet waar ie goed in is en kan niet wat anders... Schumacher heeft niets meer te bewijzen in de F1, maar zou wel in veel leukere auto's competities uit kunnen komen zoals DTM/Rally oder so etwas... Gewoon lekker voor de fun nog racen.

Greetz,
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

Gebruikersavatar
Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 671
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:10
Locatie: Maarheeze
Contacteer: Website

RE: Schumi is Back!

di dec 29, 2009 14:28

Het is ook een beetje met 2 maten meten ;-) De een mag je soms wat meer dan de ander.

Brawn is altijd iemand geweest die redelijk op de achtergrond gewerkt heeft en niet in de belangsteling hoeft te staan volgens mij. En dat kan ik wel waarderen. En hij heeft met Brawn GP weer iets meer bewezen dan toen hij bij Ferrari zat. Met de overname door MB heeft hij eigenlijk ook niets meer te ebwijzen. Been there done that. Dus eigenlijk moet Brawn zich ook maar eens met Le Mans gaan bezighouden..........
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

Gebruikersavatar
gtj1600
Guru
Guru
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:06
Locatie: klein zundert

RE: Schumi is Back!

di dec 29, 2009 14:28

begrijp ik het goed ..gaat schummi in een deel taxi rijden?.. :jumping: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Gebruikersavatar
gtj1600
Guru
Guru
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:06
Locatie: klein zundert

RE: Schumi is Back!

di dec 29, 2009 14:29

zal mijn schoonmoeder leuk vinden... :blue_lol: :driving: \:D/ :jumping: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3956
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

Re: RE: Schumi is Back!

di dec 29, 2009 18:06

begrijp ik het goed ..gaat schummi in een deel taxi rijden?.. :jumping: :wink:
Had Schumi dat niet al eens gedaan? Er staat mij iets bij van een verhaal dat hij naar het vliegveld moest met de taxi, de chauffeur van de taxi achterin liet zitten en zelf 'vlotjes' naar het vliegveld reed in de taxi zodat hij zijn vlucht nog kon halen????
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Gebruikersavatar
gtj1600
Guru
Guru
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:06
Locatie: klein zundert

RE: Schumi is Back!

wo dec 30, 2009 09:53

@sergio...hoefde hij ook maar € 1 te betalen? :lol: :lol: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Gebruikersavatar
Michel vd Grinten
Guru
Guru
Berichten: 1235
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 12:46
Locatie: In mijn iPhone

RE: Schumi is Back!

di mar 30, 2010 13:30

Uh oh!

'Times': Schumacher nur noch eine Randnotiz
"Schumi kann dem Tempo nicht folgen", meinte das britische Boulevard-Blatt 'Daily Mirror'
"Wenn er so weitermacht, beendet er vielleicht nicht einmal die erste Saison seines Dreijahresvertrages"
„Schumi wirkt wie der falsche Zwillingsbruder von dem Michael, der alles gewann"“, ätzte die 'Gazzetta dello Sport'
"Schumi, eine Qual. Er fährt wie ein ehemaliger Pilot", schrieb 'Tuttosport'

Het enige wat mij verwondert is dat Rosberg steeds voor hem kwalificeert en eindigt in de race. Of dat maakt dat Rosberg "Das Licht" heeft gezien (zie Button vorig jaar), of dat Schumi er nog gewoon aan moet wennen.

Let's give the King some more races before we judge....

Afbeelding

Gebruikersavatar
schummi
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 569
Lid geworden op: vr jun 29, 2007 21:49

RE: Schumi is Back!

di mar 30, 2010 15:18

We hebben pas 2 races gehad Unsere schumi komt echt wel weer in de top te te rijden hij moet alleen wennen aan het braadworsten merk :blue_lol:

ErwinV6

RE: Schumi is Back!

di mar 30, 2010 15:58

Kan zijn, maar als 1e rijder ingehaald worden door een Virgin, en 37 rondjes achter Alguersuari lopen buffelen is toch een beetje sneu.
Zeker ter vergelijking met Alonso die ook vanachteren moest komen :lol:
Maar ach het seizoen is nog lang, al zou der Schummi zijn rentree anders hebben voorgesteld :roll:

Terug naar “Het Forum Café”