nou, nou, nou, de scheids had rood moeten geven aan de jong, voor de rest was het gewoon een harde wedstrijdmoord en doodslag was het, verpakt in een oranje jasje.
zuigkranten napraten is makkelijk...
nou, nou, nou, de scheids had rood moeten geven aan de jong, voor de rest was het gewoon een harde wedstrijdmoord en doodslag was het, verpakt in een oranje jasje.
+1nou, nou, nou, de scheids had rood moeten geven aan de jong, voor de rest was het gewoon een harde wedstrijdmoord en doodslag was het, verpakt in een oranje jasje.
Als ik zo op de Markt of het 18 Septemberplein rondkeek werd me dat wel heel duidelijk. Studentenmeisjes die al voor de aftrap van de eerste groepswedstrijd de polonaise lopen, mensen die voor dezelfde wedstrijd vol overgave op de vuvuzela toeteren maar daarna schaapachtig vragen: 'Als we vandaag verliezen, liggen we er dan uit?', de échte mannen die al om half twee 's middags kotsend tegen de gevel van de McDonald's hangen... vreselijk.Heb een beetje het gevoel dat degenen die zich zo uitlaten over hoe hard de wedstrijd wel niet was worden meegezogen door de media en gedurende het jaar alleen naar een WK kijken en verder voetbal compleet oninteressant vinden
Ben ik helemaal met je eens. De wedstrijd was wel hard, maar de gele kaartenregen komt ook op het conto van Webb. Hoe is het anders te verklaren dat Spanje in deze wedstrijd meer geel heeft gekregen dan in alle voorgaande wedstrijden bij elkaar...+1nou, nou, nou, de scheids had rood moeten geven aan de jong, voor de rest was het gewoon een harde wedstrijdmoord en doodslag was het, verpakt in een oranje jasje.
Het bikkelharde wordt nogal overtrokken door de enorme hoeveelheid kaarten die er getrokken werden door
die Webb.
Er zaten een paar forse overtredingen bij, maar heb veel hardere wedstrijden gezien.
Heb een beetje het gevoel dat degenen die zich zo uitlaten over hoe hard de wedstrijd wel niet was worden meegezogen door de media en gedurende het jaar alleen naar een WK kijken en verder voetbal compleet oninteressant vinden