Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

RE: Ahum..... ik hoorde vandaag dit.

vr okt 01, 2010 13:53

Ik heb inmiddels 4 voertuigen (van de negen) welke uit de wegenbelasting zijn en 4 in de schorsing. (8 alfa romeo's en 1 fiat dus alfa gerelateerd op dit forum :wink: )
Gewoon omdat het toen kon. Zo kun je tenminste wat in een schuurtje laten staan om af en toe te gebruiken.
Om nu een hele batterij voertuigen te hebben waarbij je maandelijks een belasting over moet afdragen vind ik dan niet leuk voor mijn portemonnee.

Ik heb besloten om mijn liefhebbersschap dan ook maar aan de wilgen te hangen.
Dus bij deze geen liefhebber meer, en oja ik ben ook katholiek en ga weinig naar de kerk, maar hou wel van sommige islam dames :oops:
Ben rechts en haal soms links in, vooral bij rechterbochten.

Gegroet Patrick

ErwinV6

vr okt 01, 2010 13:55

Patrick?? Is dat roze Patrick?????? :roll:

bralfa
Guru
Guru
Contacteer: Website

vr okt 01, 2010 14:22

Ff reageren.... op t wel of niet aanhouden van de hobby... ff snel geteld hebben wij een auto of 8 in t bezit... 3 daarvan hebben de belastingvrije status niet. Zijn overigens ook geen Alfa's... Ik ga t park niet uitdunnen als er belasting moet worden betaald MITS....
ze de achterlijke regel schrappen die nu geldt voor het uit de schorsing halen van een auto... Deze moet minimaal 3 maanden (of was t nu een half jaar :roll: ) geschorst zijn, anders moet je als nog de resterende wegenbelasting gaan dokken!!! Dat steeds overschrijven van auto's van vriendin naar mij en vv. gaat ook vervelen... (zeker bij de verzekeraar ;-))
Shut up and ride!

ErwinV6

vr okt 01, 2010 14:29

Gewoon 1 set kentekenplaten verschaffen net als in Zwitserland!
Je kunt toch niet in meer als 1 auto rijden, zo simpel.
Oldtimers worden altijd op 1 hoop gegooid, maar hoeveel rijdt je er nou daadwerkelijk mee?
Het is natuurlijk een ander verhaal bij die gelukszoekers, die zon stink Mercedes diesel kopen uit 1975, puur
voor de kosten, en die ook als enige auto hebben.
Laat die gasten lekker wegenbelasting betalen, vind ik dikke prima :wink:

Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Ahum..... ik hoorde vandaag dit.

vr okt 01, 2010 14:34

Gewoon 1 set kentekenplaten verschaffen net als in Zwitserland!
Je kunt toch niet in meer als 1 auto rijden, zo simpel.
Oldtimers worden altijd op 1 hoop gegooid, maar hoeveel rijdt je er nou daadwerkelijk mee?
Het is natuurlijk een ander verhaal bij die gelukszoekers, die zon stink Mercedes diesel kopen uit 1975, puur
voor de kosten, en die ook als enige auto hebben.
Laat die gasten lekker wegenbelasting betalen, vind ik dikke prima :wink:
Nou dat lijkt me nou wel een aardig plan. Dat maakt dan een en ander ook meteen een stuk duidelijker wanneer je met een oldtimer van na '78 een Duitse binnenstad in wil rijden.

ErwinV6

vr okt 01, 2010 14:37

Ach er is maar 1 plek waar ik wil komen in Duitsland en dat is geen stad :lol:
Juist de Nordschleife :wink:

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 01, 2010 14:42

Ik heb inmiddels 4 voertuigen (van de negen) welke uit de wegenbelasting zijn en 4 in de schorsing. (8 alfa romeo's en 1 fiat dus alfa gerelateerd op dit forum :wink: )
Gewoon omdat het toen kon. Zo kun je tenminste wat in een schuurtje laten staan om af en toe te gebruiken.
Om nu een hele batterij voertuigen te hebben waarbij je maandelijks een belasting over moet afdragen vind ik dan niet leuk voor mijn portemonnee.

Ik heb besloten om mijn liefhebbersschap dan ook maar aan de wilgen te hangen.
Dus bij deze geen liefhebber meer, en oja ik ben ook katholiek en ga weinig naar de kerk, maar hou wel van sommige islam dames :oops:
Ben rechts en haal soms links in, vooral bij rechterbochten.

Gegroet Patrick
Hmmmmm... kan ik mij, in het algemeen, wel in vinden.

Andretti Molletti

vr okt 01, 2010 14:45

Ik verplaats me in de winter in een heeeeerlijke Chrysler Grand Voyager automaat, met werkelijk
alles wat comfortverhogend werkt. Voor het spelen nog een Wrangler .....
Patrick.
Doe maar aardig want dan heb je mij en dus de WW nog vaak zat nodig :jumping:

;) ;)

Andretti Molletti

vr okt 01, 2010 14:46

Trouwens "liefhebbers".... dat is toch die "andere" club?? :-k

Wij hier zijn toch de bezitterige?? :lol: :lol:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 01, 2010 15:44

:lol:

ook wel leuk de PVV stemmers zijn 61% meer dan gemiddeld arbeidsongeschikt en 40% meer dan gemiddeld laag opgeleid en 34% meer dan gemiddeld werkeloos...

alles waar de VVD voor staat zie ik niet terug in het akkoord---lagere uitkeringen etc...de invloed van Wilders is erg groot.

ik denk dat links met dit akkoord meer tevreden is als rechts!

links heeft al die jaren de (zeer) rechtse kiezer geholpen :needcoffee:
156

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 01, 2010 16:43

:mrgreen: volgens sommigen dus zo rechts als wat.... :wink:
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 01, 2010 16:44

:lol:

ook wel leuk de PVV stemmers zijn 61% meer dan gemiddeld arbeidsongeschikt en 40% meer dan gemiddeld laag opgeleid en 34% meer dan gemiddeld werkeloos...

alles waar de VVD voor staat zie ik niet terug in het akkoord---lagere uitkeringen etc...de invloed van Wilders is erg groot.

ik denk dat links met dit akkoord meer tevreden is als rechts!

links heeft al die jaren de (zeer) rechtse kiezer geholpen :needcoffee:
dat heb je met compromissen. Denk zelf dat het CDA er aardig invloed op heeft kunnne uitoefenen...

Daarnaast hoor ik links alleen maar mekkeren erover, maar dat is meer omdat ze vinden dat ze moeten mekkeren vrees ik...
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 01, 2010 17:05

dat heb je met compromissen. Denk zelf dat het CDA er aardig invloed op heeft kunnne uitoefenen...

Daarnaast hoor ik links alleen maar mekkeren erover, maar dat is meer omdat ze vinden dat ze moeten mekkeren vrees ik...
dan ben ik bang dat we hiermee niet veel mee opschieten :roll:

links is overigens tevreden over de sociale paragraaf (en mekkeren kunnen ze allemaal). Ik vrees dat het land hier niets aan heeft of het nou linksom of rechtsom was geweest....

Door de grote verdeeldheid (nog meer compromis) zullen er geen grote hervormingen plaatsvinden. Persoonlijk had ik toch veel meer invloeden van de VVD in dit akkoord verwacht gezien de verkiezingscampagne of komt er nog iets onder het gras uit...?

In feite regeert de VVD nu met een substituut van de SP :lol: Ik zie in dit topic allemaal typische VVD-reacties die niet meer gelden met dit akkoord....daar hoor je niemand over. De VVD is (al lang?) geen liberale partij meer blijkt nu.

D66 zal flink gaan stijgen in de peilingen :wink: ze liggen nu rechts van de VVD....
156

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 01, 2010 17:57

waaruit blijkt dan dat de VVD geen liberale partij is volgens jou?

Ik vind de kern van het lijstje er veelbelovend uitzien, namelijk daadwerkelijk bezuinigen op kosten van d eoverheid, ipv daar niets aan doen maar het weer bij de burger neerleggen door lastenverhoging...
Kan iedereen slappe hap vinden, maar persoonlijk denk ik dat het meer zoden aan de dijk zet dan andere opties, zeker op de lange termijn.
Ik snap ook niet waarom iedereen zo loopt te roepen dat het niets is (nou ja, niet iedereen gelukkig..)

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 01, 2010 18:16

waaruit blijkt dan dat de VVD geen liberale partij is volgens jou?
De feiten spreken! de bezuinigingen op de overheid zullen niet gaan lukken, of er moet een duidelijke takendiscusie komen anders zal het zelfs duurder worden....

Nederland compromis-land wordt weer erg duidelijk met dit akkoord.
156

Terug naar “Het Forum Café”