![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Hoi Mathijs,Zal wel een overbodige vraag zijn, maar welke versie drivers gebruik je?Fun dit toch....
![]()
Helaas heb ik problemen met de voetpedalen op mijn momo FFB, weet nog niet wat de oorzaak is.
4.60 is de laatste versie. Wellicht even opnieuw installeren of opnieuw calibreren!
Vanavond zijn we bij een kennis eten, en morgenavond bij m'n familie. Misschien morgen overdag even??vanavond al?
Vergeet niet de single ax voor de pedalen uit te zetten in de eigenschappen van het apparaat.Hoi Mathijs,Zal wel een overbodige vraag zijn, maar welke versie drivers gebruik je?Fun dit toch....
![]()
Helaas heb ik problemen met de voetpedalen op mijn momo FFB, weet nog niet wat de oorzaak is.
4.60 is de laatste versie. Wellicht even opnieuw installeren of opnieuw calibreren!
Geen overbodige vraagnormaal ben ik altijd up to date met dat soort dingen
![]()
Heb hier 4.5 nog, meteen maar ff binnenhalen en uitproberen.
Voor de zekerheid de oude driver maar verwijderen en dan pas opnieuw installeren![]()
Jij hebt ook een MOMO FFB?Vergeet niet de single ax voor de pedalen uit te zetten in de eigenschappen van het apparaat.Hoi Mathijs,Zal wel een overbodige vraag zijn, maar welke versie drivers gebruik je?
Geen overbodige vraagnormaal ben ik altijd up to date met dat soort dingen
![]()
Heb hier 4.5 nog, meteen maar ff binnenhalen en uitproberen.
Voor de zekerheid de oude driver maar verwijderen en dan pas opnieuw installeren![]()
Dat is hemDeze heb ik, de beste naar mijn idee!