![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ik begon met een Kreidler RMC, toen Zundapp GTS 50 (...), met ook zo 'n verborgen knopje om 'em op "off " te zetten, werkte
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
groetz, wims
Heb zelf een opgevoerde brommer gehad en ben paar keer van de politie weggereden, maar op de snelweg gaan rijden en met corrupte agenten op de proppen komen. Daar zou ik niet trots over lopen vertellen hier inderdaad...'......en dat mag niet he Koos....?'Mooi verhaal maar levensgevaarlijk en totaal onverantwoord onverzekerd over de snelweg gaan rijden... en die corrupte agent die dit soort gasten waarschuwt en sterker zelf opvoert tja.
Grtz,fRank
Want?Heb zelf een opgevoerde brommer gehad en ben paar keer van de politie weggereden, maar op de snelweg gaan rijden en met corrupte agenten op de proppen komen. Daar zou ik niet trots over lopen vertellen hier inderdaad...'......en dat mag niet he Koos....?'Mooi verhaal maar levensgevaarlijk en totaal onverantwoord onverzekerd over de snelweg gaan rijden... en die corrupte agent die dit soort gasten waarschuwt en sterker zelf opvoert tja.
Grtz,fRank