Helaas voor je is ze al bezet!Hier moeten de moderatoren toch echt gaan ingrijpen, mijn maag ligt ondersteboven, mijn hart zit in overdrive en deze keer heeft het zelfs niets met een Alfa te makenDe foto...
Kijk maar!![]()
![]()
![]()
![]()

Helaas voor je is ze al bezet!Hier moeten de moderatoren toch echt gaan ingrijpen, mijn maag ligt ondersteboven, mijn hart zit in overdrive en deze keer heeft het zelfs niets met een Alfa te makenDe foto...
Kijk maar!![]()
![]()
![]()
![]()
You beat him to it?Helaas voor je is ze al bezet!Hier moeten de moderatoren toch echt gaan ingrijpen, mijn maag ligt ondersteboven, mijn hart zit in overdrive en deze keer heeft het zelfs niets met een Alfa te makenDe foto...
Kijk maar!![]()
![]()
![]()
![]()
Begin nu ook te twijfelen... maar who cares. Het schijnt dat overal een markt voor is, dus....NIET ?!?!?!?!?!?!Maar waarom zit er een vent op de klep? Oh, wacht, het is geen vent...![]()
![]()
![]()
![]()
Could have fooled me!
Het leven is voor de "rappen"You beat him to it?Helaas voor je is ze al bezet!Hier moeten de moderatoren toch echt gaan ingrijpen, mijn maag ligt ondersteboven, mijn hart zit in overdrive en deze keer heeft het zelfs niets met een Alfa te maken
![]()
![]()
Nee ik sla niemand, ik ben pacifistYou beat him to it?![]()
![]()
Zit daar nou diezelfde eeeuh "IT" achter het stuur???dit is ook een mooie: http://link.marktplaats.nl/186713217
auto zonder motorblok (maar wel met 230pk en met snelle nokassen) (1 nok per as is ook apart
)
Foto gespiegeld? Tenzij mijn ogen slecht worden zie ik het stuur aan de andere kant.
Nee, als dat zo was geweest, dan zou na overlijden deze persoon op de startbaan begraven moeten worden zodat de hele crew er nog een keer overheen kan. Dat zie ik bij deze persoon nog niet zo snel gebeuren. Blijft een mayo-geel pakje he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo beter vanuit krijtstad.![]()
hoe weet jij dat het geen steward is heb je het gesproken
Waar is Boyd als je hem nodig hebt he?Wat een afzichtelijke vlek op die motorkap!