Gister bij mij in het dorp een zwarte MiTo met nederlands kenteken.
Vanmiddag in Xanten een rode MiTo zonder kenteken met de 18" velgen.
Verder natuurlijk verschillende 156ers en 147ers zoals gebruikelijk in zwart, zilver, grijs etc.
Feelsteert ermee! Mooie en zeer bijzondere auto! Veel plezier ermee voor je broer (en voor jou natuurlijk )Dat waren mijn broer en ik met zijn nieuwe SZ die we 's ochtends bij Sam van Lingen (Vireo) hadden opgehaald. Ik zat trouwens achter het stuur toen je ons gespot had in Goor. Wat een fantastische auto!Vanmiddag rond half 3/kwart voor 3 een SZ bij Goor... Ging daarna richting Delden. Aan het kenteken te zien een vers ingevoerd exemplaar! Zie je dan toch niet zo vaak in het wild...
Greetz,
Bas
Had je bij de PietHein tunnel moeten gaan staan......blêeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehVerder veel duimpjes gekregen voor de lekker blêhrende Bert, die er heel veel zin in had vandaag.
niets gehoord..................
Gisterenavond op de parkeerplaats bij de Avans Hogeschool in Breda.
De rechter was dezelfde als in mijn spot vorige week op de meubelboulevard in BredaGisterenavond op de parkeerplaats bij de Avans Hogeschool in Breda.
Die linkse is mijn oude TS, nu van Edwinvanpoeijer! Morgen ben ik ook de hele dag bij Avans in Breda op de Heerbaan, staat mijn 75TS er ook (ook grijze... )
Onze jongste gaat aan de Avans hogeschool studeren . Hij rijdt zelf in een 145. Stond aan de overzijde.Gisterenavond op de parkeerplaats bij de Avans Hogeschool in Breda.
Die linkse is mijn oude TS, nu van Edwinvanpoeijer! Morgen ben ik ook de hele dag bij Avans in Breda op de Heerbaan, staat mijn 75TS er ook (ook grijze... )