Dat is echt sick, Yuri! Is dat Engels wat die Snow verkondigt? sick in positieve zin overigens, haha!
Ik kom niet verder dan: 'Ei likkie boem boem da è'
Ik vind het prima verstaanbaar, eigenlijk, jij niet dan? Het is grammaticaal drama, maar toch goed te volgen.Dat is echt sick, Yuri! Is dat Engels wat die Snow verkondigt? sick in positieve zin overigens, haha!
Oefening baart in beide gevallen kunst. En met de band hebben we er altijd aardigheid in om nare liedjes te kunnen spelen voor een metalpubliek, zo hebben we een keer 'Dansplaat' van Brainpower gedaanDe tekst is een ding, maar inclusief dat Jamaicaanse accent erin en op het juiste tempo? In that case: respect, ik slof het niet bij...
Nou heb ik net ff wat gedownload van jouw wwwtje, maar ook dat doe ik je niet na
Hier vind je de tekst (min of meer dan, inzender is hier en daar niet helemaal zeker). Verstaanbaar is het voor een groot deel wel ja...Dat is echt sick, Yuri! Is dat Engels wat die Snow verkondigt? sick in positieve zin overigens, haha!
Ik kom niet verder dan: 'Ei likkie boem boem da è'
Oefening baart in beide gevallen kunst. En met de band hebben we er altijd aardigheid in om nare liedjes te kunnen spelen voor een metalpubliek, zo hebben we een keer 'Dansplaat' van Brainpower gedaanDe tekst is een ding, maar inclusief dat Jamaicaanse accent erin en op het juiste tempo? In that case: respect, ik slof het niet bij...
Nou heb ik net ff wat gedownload van jouw wwwtje, maar ook dat doe ik je niet na
Op de Jamaicaanse toer dan maar: Bob Marley - No Woman No Cry