Eindelijk ook aan een stuur begonnen? Mooi hoor!!Vandaag deze gekocht:
Logitech Formula Force GP.
Nog niet aan uitproberen toegekomen.
Heeft iemand deze?
Eindelijk ook aan een stuur begonnen? Mooi hoor!!Vandaag deze gekocht:
Logitech Formula Force GP.
Nog niet aan uitproberen toegekomen.
Heeft iemand deze?
Geen joystick aangesloten, wel XP.Heb je nog een joystick tegelijkertijd aangesloten? Zo ja verwijderen en alleen het stuur aansluiten.Direct na installeren doet ie het.Vergeet niet de single ax voor de pedalen uit te zetten in de eigenschappen van het apparaat.
Echter nadat ik het programma heb afgesloten en opnieuw start weer het zelfde probleem
Iemand de zelfde nukken
Heb je ook gekalibreerd in windows instellingen (in het configuratiescherm)?
Heb je Windows XP?
Wat doet ie wel en wat doet ie niet??Geen joystick aangesloten, wel XP.Heb je nog een joystick tegelijkertijd aangesloten? Zo ja verwijderen en alleen het stuur aansluiten.Direct na installeren doet ie het.
Echter nadat ik het programma heb afgesloten en opnieuw start weer het zelfde probleem
Iemand de zelfde nukken
Heb je Windows XP?
Gecalibreerd onder Windows!
Na eerste calibratie zowel onder xp als in spel doet ie het niet meer.
Wellicht een conflikt met ander programma
Voor diegene die er nog geen hebben, of die een nieuwe willen. Er komt van Logitech een nieuw STUUR!!
Hij reageert niet op gas en rempedaal in de windowscalibratie EN niet in de game!Wat doet ie wel en wat doet ie niet??Geen joystick aangesloten, wel XP.Heb je nog een joystick tegelijkertijd aangesloten? Zo ja verwijderen en alleen het stuur aansluiten.
Heb je Windows XP?
Wordt wel een erg lange quote op deze manier
Lastig probleem hoor , stuur doet het wel gewoon? Probeer eens andere USB poorten. Ik heb ook gehad dat de USB op mijn monitor voor problemen zorgde. Ik heb hem toen direct op de USB 2.0 van de PC aangesloten en toen was het probleem weg. Als dat het probleem niet oplost zou ik hem op een compeet andere PC (bij vrienden bv) proberen. Dan weet je zeker of het probleem in de pedalenset ligt ja of nee.Hij reageert niet op gas en rempedaal in de windowscalibratie EN niet in de game!Wat doet ie wel en wat doet ie niet??Geen joystick aangesloten, wel XP.
Wordt wel een erg lange quote op deze manier