Weer even wat metal...
Thirteen steps to nowhere - Pantera
En de 13 komt ook terug in het nummer, tel maar mee in het 'refrein'!
Even geen associatie, maar ergens in de 90er jaren zat ik rustig op de camping van Dynamo te zuipen toen deze band dit nummer stond te spelen. Nou vind ik Manowar echt een parodie op een metalband, en dit nummer leek zowat alleen maar uit refrein te bestaan (zoals gezegd: ik was nogal bezopen, dus misschien is het wel niet zo) en wat hebben we er hard om gelachen met zijn allen.black wind, fire and steel - manowar
ik zal je eerlijk zeggen: ik had de pc aanstaan en was wat aan het opruimen: kwam deze cd tegen en zag de titel ......dus vandaarEven geen associatie, maar ergens in de 90er jaren zat ik rustig op de camping van Dynamo te zuipen toen deze band dit nummer stond te spelen. Nou vind ik Manowar echt een parodie op een metalband, en dit nummer leek zowat alleen maar uit refrein te bestaan (zoals gezegd: ik was nogal bezopen, dus misschien is het wel niet zo) en wat hebben we er hard om gelachen met zijn allen.black wind, fire and steel - manowar
Vooruit dan, een obscure associatie:
'Steel against Steel' - Liar (almachtige H8000 metalcore/edgemetal uit mid jaren 90).