Nee, geen V6
Dat scheelt natuurlijk weer ! Maar als dagauto (lees=fileauto) heb je aan die V6 ook niet veel he ! Of ......je houdt de 75 voor in 't weekend ?
Nou, ik wil niet lullig doen en ik ben dus GEEN dieselfan. Maar d1 147 1.9 JTD is WEL een heel fijn karretje. Misschien plezieriger om dagelijks in te sturen dan een simpele benzinebroer/zus
Maar ik heb gelukkig voor mn werk ALLE keuzevrijheid gekregen sinds eind vorig jaar
(Als het maar Opel Vivaro 2.5 DTI kleur wit, korte uitvoering voorzien van ... en... en... en,,,,,, en ook nog....... en ........ is.)
Dat maakt de keuze tenminste iets gemakkelijker.
Wel met nog een Irmscher chip erin. Oh wat ben ik een gelukkig mens......
En we hadden nog zulke kundige mensen in onze voertuig commissie zitten.................................Of was het er maar 1
Als ik moetst kiezen tussne de 147 1.6 benzine of de JTD dan zou ik ook voor de diesel gaan. In het huidige vberkeer is dat koppel van de diesel toch fijner rijden dan zo'n benzine versie.
Bij de 1.8TS in de 156 valt mij de souplesse op de snelweg en in het filerijden zwaar tegen. Dan kun je echt beter een diesel hebben. Met een 1.6TS lijkt me dat nog erger worden.
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)