op de autobahn met mn 75 1,8ie 215km/u op de teller.
vraag me af of dat een beetje een betrouwbare waarde is,kan je wel zo hard met een 1,8 standaard,of is er voor mijn tijd toch technisch wat aan de 75 gebeurd???
Een auto van de zaak Verder moet ik het nog altijd met eigen vervoer doen hoor... maar ik rijd Alfa, dus da's geen strafIs dat nu je auto van de zaak?
Ik dacht al dat je het dak van die 3.5 er vanaf geschroefd hadEen auto van de zaak Verder moet ik het nog altijd met eigen vervoer doen hoor... maar ik rijd Alfa, dus da's geen strafIs dat nu je auto van de zaak?
toch weer een nieuw record: 195km/hmoeten we toch een keer gaan sportenha, dan hou ik je bij en misschien kom ik je zelfs voorbij! in m'n polo 1.4FSI; 188km op de teller! (aan het eind van een heeeeeul lang stuk A29)met een bmw compact 316 (dat is dus een 1900cc motor) net de 175km/h, veel meer zit er niet in
Nee nooit harder dan 287 op de motor, harder ging ie niet.Niemand van hier toevallig 308km/u gereden? ......
Niet in de bebouwde kom neeNiemand van hier toevallig 308km/u gereden?
http://www.geenstijl.nl/ staat wel zo'n held... En die krijgt vermoedelijk wel een artikel 5 aan de broek, en verdiend ook.
Nee nooit harder dan 287 op de motor, harder ging ie niet.Niemand van hier toevallig 308km/u gereden? ......
Grtz,fRank