Ik weet niet waar jij van houdt, maar doe mij maar een mooie vrouw die een show geefta.s. vrijdag geeft Boyd een show
Boyd gaat niet paaldansen, maar met borstels en middelen mijn 155 te lijf in gepaste kledijIk weet niet waar jij van houdt, maar doe mij maar een mooie vrouw die een show geefta.s. vrijdag geeft Boyd een show
Laat Boyd maar gewoon poetsen en z'n kleren aan houden
Haha thxKomt omdat ik persoonlijk nogal reclame voor je heb gemaakt hemTam Tam gaat snel
Staat het al ingepland? Zo ja, misschien dat ik ff mee kom met de Juul. Daar valt niets aan te poetsen, maar ik wil je werk graag een keer in real life meemaken.
Boyd gaat niet paaldansen, maar met borstels en middelen mijn 155 te lijf in gepaste kledij
Je pa en ma waren de vorige keer dat ik bij je was in elk geval goed bezig met de frituur, dus m'n buik(je) kijkt er al naar uitHaha thxKomt omdat ik persoonlijk nogal reclame voor je heb gemaakt hemTam Tam gaat snel
Staat het al ingepland? Zo ja, misschien dat ik ff mee kom met de Juul. Daar valt niets aan te poetsen, maar ik wil je werk graag een keer in real life meemaken.
Nog niet, maar kom maar gezellig mee hoor. Verzorg ik een lekkere lunch erbij
Hahaha...als Boyd dat er uit krijgt draag ik hem voor voor een lintje volgend jaar!Met handschoenen en een stofmasker denk ikBoyd gaat niet paaldansen, maar met borstels en middelen mijn 155 te lijf in gepaste kledij
Groetjes,
Marc
Heb in ruil voor het stallen van de Saab 96 een ENORME doos flanel gekregen... daar kan ik nog 100 jaar mee poetsen...
Na de Belgom poets ik nog na met Autoglym, dat haalt ook de resten (waas) Belgom weg gelukkig.
Ik zal het wel eens proberen met 1200... kijken wat het resultaat is...
Ben bang dat je met korrel 2500 echt weken aan het schuren bent voordat je die krassen eruit hebt... er zitten een paar fikse in uit haar vorig leven in Milaan (neem ik aan...).korrel 1200 is toch echt niet fijn te noemen.....
2500 en 3000 of machinaal korrel 4000 da's pas fijn
daarna wel met een metaalpolijstmiddel verder op hoogglans brengen, en dat het liefst ook weer machinaal
Lol.. Er was al een Boyd beroemd in ontwerpland (rip). Denk dat "onze" Boyd straks beroemd wordt in Poetsland keep up the good workLaat de laatste buien maar overkomen, vanaf donderdag wordt het weer beter weer en ga ik mij zaterdag melden voor het programma "Boyd my ride"