@ Kristalleke:
Het doet toch geen zeer he @@
@ Kristalleke:
Mijn reactie was puur bedoeld om te provoceren en had helemaal niets met gebrek aan respect te maken (ik ken die man niet eens) twas een geintje dus; dat jij dat niet door had zegt alleen iets over jezelf Degene waar ik in 1e instantie op reageerde had um imo wel door die reageerde niet eens.Tja daar ga je dan he Dwars????
Ik vind je reactie op Ciclista niet kunnen. Alles wat ik nu zeg is voor eigen rekening, maar ik zou het fijn vinden als je rekening hield met een paar Alfabroeders hier die al wat lange meedraaien dan 35 postjes.. De toegevoegde waarde van Ciclista gaat in mijn optie jou grenzen (nog) ver te boven dus zou ik wat respect op zijn plaats vinden. Misschien kun je je reactie en je neerlatende broek even herzien en eens nadenken wat Ciclista bedoelt. Als je dit soort NON Alfa topics start moet je m.i. ook zo sportief zijn afwijzende reacties te accepteren.
Tenslotte is het hier een ALFA forum en de regels zijn dat het met onze hobby te maken moet hebben! (en kom nou niet met het verhaal dat Alfa's ook in de wasstraat moeten he).
Dank je
nou laat ik er dit dan nog aan toevoegen; Jij leest toch alleen wat je wilt lezen vriend. Daarbij waar ik schijt aan heb zijn alleen de mensen die voor anderen proberen te denken.Sorry hoor, ik reageerde voor een vriend en niet op de persoon, maar het is mij duidelijk hoe jij poogt te denken.
Respecteer dan het slotje van de Moderator!!
Maar ook daar heb je schijt aan he?
tis jou keuze, maar of je jezelf zo populair maakt kun je je afvragen...