Oh, maar dat is schitterend als je naar de Giro gaat volgend week mag je het altijd meebrengenDan heb ik een schitterende roadbook voor je.
Komt in orde (volgend jaar zou ik graag een rondrit organiseren in deze regio + Waasland + Antwerpse haven)
alleen tijd hebben he
Voorbije zondag een rally georganiseerd in die buurt : Kallo, Melsele, Meerdonk, Hulst, Axel, Paal, Emmadorp, Hulst, Stekene
Hoi, dat was ik, dacht al dat moet een Alfa freak zijn Mooi rosso je 147!Zojuist op de A10 buitenring west, ging er af bij de s106, een zwarte 155 3L V6. "H&S Corse" (?) in het ruit.
Gaat niet lukken, maar ik bezorg hem je wel.Oh, maar dat is schitterend als je naar de Giro gaat volgend week mag je het altijd meebrengenDan heb ik een schitterende roadbook voor je.
Komt in orde (volgend jaar zou ik graag een rondrit organiseren in deze regio + Waasland + Antwerpse haven)
alleen tijd hebben he
Voorbije zondag een rally georganiseerd in die buurt : Kallo, Melsele, Meerdonk, Hulst, Axel, Paal, Emmadorp, Hulst, Stekene
Is dit inmiddels achterhaalde info gezien de grote hoeveelheid kentekens en lokaties erbij?De SCARB respecteert dat en vraagt de spotters terughoudend te zijn met de informatie die zij op het forum zetten.
Bijdragen met privacy-gevoelige informatie worden zonder verder bericht verwijderd. Daaronder vallen o.a.:
- kentekens (ook delen van) in de tekst of leesbaar op de foto
- alle informatie die herleidbaar is naar personen of adressen, zowel in de tekst als op foto’s, tenzij dat met goedkeuring van betrokkene gebeurt.
Ga je je van vervelen he, dat slechte weer...Is dit inmiddels achterhaalde info gezien de grote hoeveelheid kentekens en lokaties erbij?
Waar slaat dat dan weer op?Zojuist een donker groene Bert brullend door de Pijp in Amsterdam
Ga je je van vervelen he, dat slechte weer...Is dit inmiddels achterhaalde info gezien de grote hoeveelheid kentekens en lokaties erbij?
Ik heb net 10 pagina’s terug gebladerd en kan 2 gevallen ontdekken waarbij ik je enigszins gelijk moet geven. Is dat nu reden om een publieke discussie te kickstarten waarvan je weet dat het een hoop commotie veroorzaakt?
Waar slaat dat dan weer op?
Is het verboden om serieus om te gaan met een forum en dit in goede banen proberen te leiden?
Da's de Berlina van el presidente del nimega100miglia.nlVanmiddag aan de Hatertseweg (of het verlengde ervan) in Nijmegen een witte Berlina op de oprit.
Ik stel een kritische vraag, dat klopt.Ik heb net 10 pagina’s terug gebladerd en kan 2 gevallen ontdekken waarbij ik je enigszins gelijk moet geven. Is dat nu reden om een publieke discussie te kickstarten waarvan je weet dat het een hoop commotie veroorzaakt?
Ik ben het echt met je eens dat we scherp moeten blijven, maar breng dat dan een beetje positief, in plaats van verwijtend richting moderators.
On topic: Gisteren weer de rode 75 met Engelse platen gespot hier in de stad. (Ergens… )