meer om de technische hoek aan te vullen en weer op de rails te krijgen, maar dat is mijn positive inbreng en die willen de meeste hier vooral niet zien!Andretti is weer terug om onrust te stoken. Beetje jammer. Het was net zo rustig.
Ah, een GTV Spider...On topic: Terwijl er gegeten werd: een donker blauwe 916 op de Ceintuurbaan.
Begin jij nou ook al! Nee. Een dichte.. En dat was maar goed ook, want de regenbui loog er niet om.Ah, een GTV Spider...On topic: Terwijl er gegeten werd: een donker blauwe 916 op de Ceintuurbaan.
Hoi, dat was ik, dacht al dat moet een Alfa freak zijn Mooi rosso je 147!Zojuist op de A10 buitenring west, ging er af bij de s106, een zwarte 155 3L V6. "H&S Corse" (?) in het ruit.
Ik dacht precies het zelfdeLaten we wel wezen, die hele regel is natuurlijk de grootste kolder, daar waar de SCARB zelf op deze site complete fotoreportages plaats van oa het Loo concours als meest recente waar gewoon alle kentekens duidelijk leesbaar zijn, en ook locatie en tijdstip bekend is...
Ik wel ! ik lees je technische tips graag goed bezigmeer om de technische hoek aan te vullen en weer op de rails te krijgen, maar dat is mijn positive inbreng en die willen de meeste hier vooral niet zien!Andretti is weer terug om onrust te stoken. Beetje jammer. Het was net zo rustig.
Gaat prima samen hoor, ik heb dit ook nog: Een citroen traction avantOndanks dat ik zelf Citroën-bezitter ben, ben ik een liefhebber van oude Alfa's, en deze zwarte 75 staat bij mij om de hoek. Ik had 'm al eens gepost, maar nu heb ik er wat nachtfoto's van gemaakt.
Wow, zo zijn ze het mooist: lekker "dans son jus".Gaat prima samen hoor, ik heb dit ook nog: Een citroen traction avantOndanks dat ik zelf Citroën-bezitter ben, ben ik een liefhebber van oude Alfa's, en deze zwarte 75 staat bij mij om de hoek. Ik had 'm al eens gepost, maar nu heb ik er wat nachtfoto's van gemaakt.
Let niet op mijn grijnzende pa erachter, die mij de auto cadeau heeft gedaan.