Zeeeeer herkenbare situatiesInderdaad, ik fluister wel eens naar mijn kat. Maar daarna schreeuwt ie...
..."WAT ZEG JE??????"
Prachtige fotookes trouwens
Kristal
Zeeeeer herkenbare situatiesInderdaad, ik fluister wel eens naar mijn kat. Maar daarna schreeuwt ie...
..."WAT ZEG JE??????"
Profiel opsnijden is illigaal!!!!Hij schreeuwt de laatste tijd nogal vaak, dus toen heb ik hem voor een keuze gesteld: kost en inwoning betalen of meehelpen bij het sleutelen...
Nou ... Ik heb hier anders wel een zwart vrouwelijk exemplaar die hem van dat geschreeuw wil afhelpen hoorHij
Hier in België is niks ons vreemd jongen . Ons exemplaar is trouwens een " je weet wel"- kattinneke , dus het zou puur voor het plezier zijn ... net zoals Alfa rijdenHelaas, Ozzy is een 'je-weet-wel'-kater (weet niet of jullie dat in België kennen)
Je bedoelt dit hierboven??Hoe neem je trouwens een stuk van de post waarop je antwoordt over in je eigen bericht? Ben daar eigenlijk nog steeds niet achter...
Ik heb er momenteel nog een stuk of 16 in de aanbieding, dus voor de liefhebbers, kom maar op.
By the way... leuk beest hoor! Heb thuis ook zo'n zwarte je weet wel kater. Die is de kunst van het banden opsnijden helaas niet machtig.
Op zoek naar een verjaardagsmaal MichelMakkelijk op te lossen. Smaakt net als konijn