Dank je wel, maar geloof het of niet deze is helaas in brand gevlogen, dus moet een heel nieuw injectie systeem op en wat nieuwe kabeld en leidingen.die laatste is wel heel errug mooi!
Verder een subliem rijdende automobiel. 5,3 Liter v12 .
Dank je wel, maar geloof het of niet deze is helaas in brand gevlogen, dus moet een heel nieuw injectie systeem op en wat nieuwe kabeld en leidingen.die laatste is wel heel errug mooi!
oef, mooi fietsje zeg!! Sterkte en hoop dat je toch snel weer je mtb kan gebruiken!Zag dat er hier veel MTB liefhebbers zitten. Ik heb begin dit jaar een Scott Scale 60 gekocht. Fijne en goede fiets met leuke specs en in een werkelijk prachtige kleurencombinatie:
Heb een hernia gehad en ben hier aan geopereerd. Helaas is er vorige maand weer een hernia geconstateerd waardoor ik weer geopereerd moet worden. Sinds aanschaf in april helaas dus pas 150km mee kunnen fietsen....
Herkingen is ook wel wat ver voor ons...hoosjebootje...daar heb ik weleens mail van gehad...maar voorlopig kunnen we onze eigen boontjes nog doppen/gezonken boten boven krijgen. Elk jaar "gaan" er toch wel een paar. Ik werk vooral voor de hobby van anderen.
groetz, wims
De winter is in aantocht Carlo, nieuwe hobby; isoleren en aftimmeren die schuur!!! Mooi werk, werkbank maken van sloophout, vlakke wand eindelijk geschikt voor het geijkte ophangen van de steeksleutels en een paar fraaie posters mogen niet ontbreken. Have fun!Hobby 1 is de Giulia, dat moge duidelijk zijn...
Hobby twee is onderstaan exemplaar:
Verder vooral uitjes met vriendinlief, op stap(pen) met vrienden en ons huis.
Da's ook een van onze favoriete bezigheden....in de zomer dan toch. Er is aanstaande zondag een nieuwjaarsduik van de duikclub maar ik denk dat ik me voor de koek en sopie ga vrijwilligeren. Brrr...Naast alfa romeo ga ik, ik kan beter zeggen, ging ik graag duiken......maar dat gaat niet meer ivm tijdgebrek.
gr JW