Ik dacht toch dat de kat van je vrouw was ?bweeeeek nee ! trouwens mijn kat kan ook bandprofielen bijsnijden. Maar helaas maar éénmalig !
Dierenbeuling
Kristal
Ik dacht toch dat de kat van je vrouw was ?bweeeeek nee ! trouwens mijn kat kan ook bandprofielen bijsnijden. Maar helaas maar éénmalig !
Bijsnijden? Opvullen heet dat. Dus een soort van slicks ervan maken..... dat is toepassing nummer zoveel voro katten in de automechanica....bweeeeek nee ! trouwens mijn kat kan ook bandprofielen bijsnijden. Maar helaas maar éénmalig !
Ja jij niet dan!een echte 33 Guru heeft de vraagbaak bij de PC liggen
Varieert meestal tussen de 10 en de 15, is allemaal opvang voor de dierenbescherming en zitten allemaal appart (ik heb n.l. ook nog 2 honden).Zestien? Ik word soms al gek van mijn beest. Acht kilo schoon aan de haak, vijf keer per dag op de bak, verharen bij de vleet, rieten mandjes mollen, knuffelbeest aanranden, vuil op de ramen vegen, op bepaalde plekken ´vlaggen´, koelkast opentrekken, profiel controleren, tie-ribs achterna zitten, onder matten kruipen, trap redecoreren etcetera etcetera. En ik ben altijd de eerste thuis, dus ik mag het opruimen. Van mij mag je die zestien zelf houden
Le chat chattant ...Deze zit vaak op de sjat als ik aan het sleutelen ben.
onder de naam: Rees-Kat
Ah nu snap ik het, wat van die katten krijgen is goedkoper als steeds hondenvoer te moeten kopen...(ik heb n.l. ook nog 2 honden).
Nee je snapt het niet.Ah nu snap ik het, wat van die katten krijgen is goedkoper als steeds hondenvoer te moeten kopen...(ik heb n.l. ook nog 2 honden).
HE OPPASSEN BASSIEMakkelijk op te lossen. Smaakt net als konijn