Nee, was blauw.Proteo rood?Gisteren rond 17:00 uur bij verkeerslichten Churchillaan richting Leiden bij het Bastion Hotel. 164 Q4 3.0 V6
Nee, was blauw.Proteo rood?Gisteren rond 17:00 uur bij verkeerslichten Churchillaan richting Leiden bij het Bastion Hotel. 164 Q4 3.0 V6
Zo op de foto lijkt het wel een beetje op mijn 75,maar ik ben die richting helemaal niet op geweest.Vrijdagmiddag reed ik lekker met de Spider open van Groenlo richting Doetinchem, groot deel een FANTASTISCH klinkende 75 voor me, je kwam niet heel erg hard boven het motorgeluid uit maar je heet Sander?
Ik gok, dat jij het dan niet bent geweestZo op de foto lijkt het wel een beetje op mijn 75,maar ik ben die richting helemaal niet op geweest.Vrijdagmiddag reed ik lekker met de Spider open van Groenlo richting Doetinchem, groot deel een FANTASTISCH klinkende 75 voor me, je kwam niet heel erg hard boven het motorgeluid uit maar je heet Sander?
Errrr staat een Sei in de straat! Ja, ja, een Sei in de straat! Oh, oh, een Sei in de straat. Bij buurvrouw Jansen!Er staat een Sei in de straat!