Geweldig dit!!In Amsterdam:
Zo dichtbij, zo mooi... vandaag geweest en ook gespot.
Zullen we daar de tuningsmeet doen??
Geweldig dit!!In Amsterdam:
Is dit garage Grand Prix?Geweldig dit!!In Amsterdam:
Wat eigenlijk meer schande was .. is dat dit nog geen vlak na een krappe rotonde is die met de 90 best leuk is om even met wat overstuur eruit te komen@jurian: Wel link hoe die vracdhtauto je met 65 inhaalde....via de parkeerstrook!!!!! Schande
Ok ga er van de week even kijken.
Is dit garage Grand Prix?Geweldig dit!!In Amsterdam:
Ah Pascal dus, ziet er netjes uit en bovendien een aardige gast.Geweldig dit!!In Amsterdam:
Wat is er dan gebeurd met Alfa Romeo Service in Woerden? Daar zat Pascal toch in?Ah Pascal dus, ziet er netjes uit en bovendien een aardige gast.Geweldig dit!!In Amsterdam:
Kreeg laatst een kaartje van hem.
Als ik een x in de buurt ben moest ik maareens gaan kijken, maarja kom daar niet zo snel
Die rode 75 kan ik geweest zijn, als het rond een uur of 7 s'avonds was. Echter weet ik niets van een kleine reparatie l.a.Geen fototjes,
maar gespot een rode GTV 2.0 op de a12 bij Nootdorp richting Den Haag
daarna een rode 75 (aan de andere kant) Beatrixlaan Delft richting Rijswijk, l.a. een kleine reparatie
Dat alles terwijl ik zelf in een rode 145 reed, die ik thuis parkeerde naast een rode 33 en een rode 90
Klik eens op de link, hij is gewoon verhuisd!Wat is er dan gebeurd met Alfa Romeo Service in Woerden? Daar zat Pascal toch in?