Niet vandaag gespot: 2000 GTV USA.
Foto's: ©2010 Black Bath Towel Photographers.
Rond 18.00 en ik zag een (nog) niet hersteld deukje.Die rode 75 kan ik geweest zijn, als het rond een uur of 7 s'avonds was. Echter weet ik niets van een kleine reparatie l.a.Geen fototjes,
maar gespot een rode GTV 2.0 op de a12 bij Nootdorp richting Den Haag
daarna een rode 75 (aan de andere kant) Beatrixlaan Delft richting Rijswijk, l.a. een kleine reparatie
Dat alles terwijl ik zelf in een rode 145 reed, die ik thuis parkeerde naast een rode 33 en een rode 90
Je hebt wel gelijk dat het rond 18:00 was, journaal stond aan (foutje; 19:00 in Utrecht na wat file) en ik bedenk me dat er wel wat lakschade zit... Na de 1e regenbui na aankoop kwam de lak achter bol te staan en viel er later van af. Aangezien het al voor mij eigenlijk altijd al gezeten heeft vergeet ik het wel eensRond 18.00 en ik zag een (nog) niet hersteld deukje.Die rode 75 kan ik geweest zijn, als het rond een uur of 7 s'avonds was. Echter weet ik niets van een kleine reparatie l.a.Geen fototjes,
maar gespot een rode GTV 2.0 op de a12 bij Nootdorp richting Den Haag
daarna een rode 75 (aan de andere kant) Beatrixlaan Delft richting Rijswijk, l.a. een kleine reparatie
Dat alles terwijl ik zelf in een rode 145 reed, die ik thuis parkeerde naast een rode 33 en een rode 90
Zou wel eens dezelfde Bertone uit mijn post kunnen zijn. Hij reed toen op de weg richting de oprit van de A12.Vanmiddag rond half 2 op de A12, even voorbij Utrecht richting Arnhem, een mooie grijze Bertone, kenteken ..-..-JX
Ik reed in de blauwe 166. We hebben elkaar vriendelijk gegroet.
Misschien was het nieuwe eigenaar, deze 155 heeft een tijdje terug nog te koop gestaan.Vanochtend rond 11:30u op de Kennedybrug in Maastricht deze Belgische 155-racer op een aanhanger. Ik haalde de bestuurder nog in met de 75, bij het stoplicht werd ik weer gepasseerd wat resulteerde in een opgestoken duim van beide kanten.
Dat is de oprit wel heeeeeel erg ruim nemen. 5 km tot de A2 en dan nog eens een kilometertje of 20 naar de A12......Zou wel eens dezelfde Bertone uit mijn post kunnen zijn. Hij reed toen op de weg richting de oprit van de A12.Vanmiddag rond half 2 op de A12, even voorbij Utrecht richting Arnhem, een mooie grijze Bertone, kenteken ..-..-JX
Hmm, ja, mijn snelweg kennis is nog niet zo geweldig.Dat is de oprit wel heeeeeel erg ruim nemen. 5 km tot de A2 en dan nog eens een kilometertje of 20 naar de A12......Zou wel eens dezelfde Bertone uit mijn post kunnen zijn. Hij reed toen op de weg richting de oprit van de A12.Vanmiddag rond half 2 op de A12, even voorbij Utrecht richting Arnhem, een mooie grijze Bertone, kenteken ..-..-JX
Nee is niet verkocht toen, is de oude eigenaar.Ik ken de m...Misschien was het nieuwe eigenaar, deze 155 heeft een tijdje terug nog te koop gestaan.Vanochtend rond 11:30u op de Kennedybrug in Maastricht deze Belgische 155-racer op een aanhanger. Ik haalde de bestuurder nog in met de 75, bij het stoplicht werd ik weer gepasseerd wat resulteerde in een opgestoken duim van beide kanten.