Blijkbaar van alles gemist op het forum? Of lees ik andere topics? Ik vind de sfeer hier juist gemoedelijk en in de 15 maanden dat ik hier nu lurk en soms mijn mening post vind ik de sfeer ook weinig veranderd, namelijk nog steeds positief.
Op het 145 forum zeg ik altijd als de gemoederen wat oplopen of als men off topic gaat, dat Alfa Romeo emotie en passie is en dat je dat soms in de nodige meningsverschillen of discussies terugziet. Daarnaast leert men elkaar toch steeds beter kennen ondanks dat men elkaar niet allemaal face-to-face kent en op een gegeven moment neem je dan toch bepaalde vrijheden of wil je weten wat de medeforummers (je doelgroep in je passie voor Alfa Romeo) vindt van bepaalde zaken die jou bezighouden, interesseren, intrigeren of irriteren en dat hoeft niet altijd Alfa Romeo gerelateerd te zijn. Al blijft dit natuurlijk de key die ons bindt bij SCARB. Daarnaast zijn er mensen die elkaar al wel face-to-face kennen, bij elkaar over de vloer komen of al jarenlang vrienden zijn en die nemen bepaalde vrijheden in hun postings die voor buitenstaanders soms vreemd, brutaal of ronduit asociaal overkomen terwijl degene voor wie het bedoeld is precies weet hoe je het moet interpreteren.
Tevens kent SCARB een hoop leden die van alle rangen en standen van leeftijd en komaf zijn en dat betekent een heel groot goed, een grote rijkdom aan kennis, kunde, interesses, visies, hobbies e.a. zaken die juist dit forum zo overvloedig maakt aan meer of minder Alfa Romeo gerelateerde, maar altijd passievolle onderwerpen. Ik kijk iedere dag op dit forum en altijd zijn er nieuwe topics of nieuwe reacties die ik graag lees (meestal met een glimlach, soms een traan en vaak met grote leergierigheid), dus aub binnen de uiteraard normale grenzen, ga zo door!
Grtz,
Aad