Wel, ik ben blij dat men voor een keer het toch eens aandurft om Schumacher op zijn plaats te zetten.
Ik vind het niet correct te stellen dat je alles mag proberen om te winnen (hebben we die discussie recent niet nog ergens gehad). Het moet correct en sportief blijven (al moet je ook niet zomaar de deur openen voor iedereen). Schumacher heeft al te veel malen op een onsportieve manier dingen bereikt en is er nooit echt voor gestraft geweest. Geniaal kan ik het ook niet noemen. Geniaal ben je pas als je eerste staat zonder te moeten valsspelen.
De stelling dat we het wel van Senna verdagen maar niet van Schumacher vind ik wel heel erg krom. Wat heeft Senna ooit fout gedaan buiten Suzuka '90? Dat was heel fout, maar er ging wel een historie van een jaar aan vooraf. Niet goed te praten, enigszons begrijpelijk. Buiten dat heeft hij nooit zo iets gedaan.
Sinds Schumacher bij Ferrari is heb ik het team niet meer gesteund. Ik zag ze liever als subtop met Alesi en Berger.
Waarom zou ik Alfisti trouwens Ferrari moeten steunen? Omdat het Italiaans is? Fiat, Lancia en Maserati kunnen me ook niet bekoren... Mijn team is trouwens Mc Laren (al ben ik niet zo blij dat ze Mercedes-motoren hebben).