Ik Gisteren van Tom gekregenZou iemand van dit Forum nog een onbeschadigde Wup hebben dan
Ach een spuitbusje autolak in een gezellige kleur doet wonderen hoorWe hebben op de zaak net een oranje mini-koelkast gekocht (voor de melk van het espressoapparaat). Mag deze wel blijven staan?
Tuurlijk.... gewoon in AR525 spuiten dat dingAch een spuitbusje autolak in een gezellige kleur doet wonderen hoorWe hebben op de zaak net een oranje mini-koelkast gekocht (voor de melk van het espressoapparaat). Mag deze wel blijven staan?
Bewaren! Nederland heeft iets met oranje, niet alleen weggelegd voetbal toch?We hebben op de zaak net een oranje mini-koelkast gekocht (voor de melk van het espressoapparaat). Mag deze wel blijven staan?
Laat ik niet merken dat de oranje wuppie die in de novanta zat dat overkomt... Dan beheks ik de gedroogde lak weer tot nat tijdens een zanderig dagje met veel windNaar de Gamma met die zooi . 10% korting bij inlevering GAVE wuppies
Kristal
Geen paniek hoor . De wuppie heeft al een nieuw vriendje gemaaktLaat ik niet merken dat de oranje wuppie die in de novanta zat dat overkomt... Dan beheks ik de gedroogde lak weer tot nat tijdens een zanderig dagje met veel wind
Dat staartje achter je racewagen.... is dat niet....En toch ga ik al mijn wielen voor de reesauto oranje maken
ik zou wel willen, niet zo moeilijk, maar dat mag niet van de moderator....Als je mij een stakker noemt ga je dat maar eens motiveren ook.
Kappen, ga lekker in je eigen topic elkaar zitten afkatten.ik zou wel willen, niet zo moeilijk, maar dat mag niet van de moderator....Als je mij een stakker noemt ga je dat maar eens motiveren ook.