Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: nieuwe tunings club!!!

vr aug 04, 2006 18:18

benieuwd hoe de wereld er zou uitzien ZONDER de politie........ :!:
Politie moet er zeker zijn.
Maar heb liever dat ze even de andere kant op kijken als ik iets uitspook wat niet door de beugel kan :lol:
en als iemand bij jouw geliefde 33-je wat uitspookt en ze kijken de andere kant op?

Ander verhaal zeker? ;)
Is al eens gebeurd (vernieling), en toen keken ze de andere kant op ; maar dat is zeker een ander verhaal.
ik blijf van andermans spullen af..
ik had het meer over de 'doorsnee' overtredingen: wildpissen, iets te hard rijden, met een biertje op straat voor je eigen hut staan en dat soort ongein 8-[

savali33
Full Member
Full Member

RE: nieuwe tunings club!!!

vr aug 04, 2006 18:35

Politie moet zoveel aantal bekeuringen uitdelen per maand.
Vorige week nog op het nieuws: 3jaar jongentje krijgt boete wegens wildplassen :?
Bekende haar fiets wordt vernield door een 4tal jongens,eerst moesten de ouders van de daders de schade vergoeden maar na 2weken moest zij het geld terug betalen omdat 1 jongen had verklaard dat zij het had uitgelokt! Slachtoffer wordt dader....

Tuurlijk je kunt niet zonder ze maar ik vindt er soms niks meer aan je wordt overal voor op de vingers getikt en de regelgeving wordt ook al door achterlijker.

Deze kabinet is uit op geld....
Alfa 33 1.7 16v QV Savali
Alfa 164 3.0 V6 24v Aut.

Exit: Alfa: 164 FL, 164 Super, 145 IE, 146 Junior, Gtv TS, Spider TS, 166 Jtd, 147 Jtd, Gtv 3.0 V6 24v L

Roeltje 164

vr aug 04, 2006 20:37

Ligt evt. thuis in mijn thuisapotheek, Ritalin...voor de liefhebber........, diazepam, oxazepam, en nog meer snoepgoed :D

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr aug 04, 2006 20:52

Hebbie Xanax? Da's lekker! En zetpillen met pepermuntsmaak...?

Het is natuurlijk jammer dat de politie door de overheid wordt misbruitk als een incassobureau. Dat maakt het voor de politie ook niet makkelijker, zeker niet als er bij je is ingebroken, men zegt geen mankracht te hebben, en dezelfde dag word je wél geflitst...

Het is wat mij betreft tijd dat de overheid eens uitkomt voor zijn ware bedoelingen met het verkeershandhavingsbeleid, domweg toegeeft dat het voor 95% om de inkomsten gaat, en daar een aparte dienst voor opricht zodat de politie de handen weer vrij heeft om te doen wat ze hoort te doen: fatsoenlijke burgers beschermen tegen de echt asocialen.

Tuurlijk hoort niemand op de openbare weg 200 te rijden en daar mag een sanctie op staan. Maar ga dan inderdaad dát soort mensen zoeken, en niet brave huisvaders die met 106 km/h naar kantoor rijden in de trajectcontrole. Ga achter de malloten aan die met 7 bier in hun mik naar huis rijden na het stappen om andermans kind ongelukkig te rijden. En de sukkels die vinden dat je ook met een joint op nog prima kunt rijden.

En ik ben ook niet roomser dan de paus, ook ik rijd soms veel te hard, maar als ik daarvoor een boete krijg zul je mij niet horen klagen. Ik was er zelf bewust bij toen ik te hard reed; als 120 de limiet is en je rijdt 160 dan merk je dat verschil echt wel. Boos ben ik wél als ik na correctie 52 blijk te hebben gereden op een ringweg met gescheiden rijbanen.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Roeltje 164

vr aug 04, 2006 21:03

:lol: :lol: :lol: :lol:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr aug 04, 2006 21:08

Het is natuurlijk jammer dat de politie door de overheid wordt misbruitk als een incassobureau. Dat maakt het voor de politie ook niet makkelijker, zeker niet als er bij je is ingebroken, men zegt geen mankracht te hebben, en dezelfde dag word je wél geflitst...

Het is wat mij betreft tijd dat de overheid eens uitkomt voor zijn ware bedoelingen met het verkeershandhavingsbeleid, domweg toegeeft dat het voor 95% om de inkomsten gaat, en daar een aparte dienst voor opricht zodat de politie de handen weer vrij heeft om te doen wat ze hoort te doen: fatsoenlijke burgers beschermen tegen de echt asocialen.

Tuurlijk hoort niemand op de openbare weg 200 te rijden en daar mag een sanctie op staan. Maar ga dan inderdaad dát soort mensen zoeken, en niet brave huisvaders die met 106 km/h naar kantoor rijden in de trajectcontrole. Ga achter de malloten aan die met 7 bier in hun mik naar huis rijden na het stappen om andermans kind ongelukkig te rijden. En de sukkels die vinden dat je ook met een joint op nog prima kunt rijden.

En ik ben ook niet roomser dan de paus, ook ik rijd soms veel te hard, maar als ik daarvoor een boete krijg zul je mij niet horen klagen. Ik was er zelf bewust bij toen ik te hard reed; als 120 de limiet is en je rijdt 160 dan merk je dat verschil echt wel. Boos ben ik wél als ik na correctie 52 blijk te hebben gereden op een ringweg met gescheiden rijbanen.
=D>

Maar gelukkig zijn er heel veel agenten die ook zo denken !
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Kosta
Guru
Guru

vr aug 04, 2006 23:21

Ach ,ik denk altijd maar zo: zijn wij (de overheid) in Nederland nou zo slim of zijn ze in het buitenland nou zo dom? Wat je als Nederlander eigenlijk zegt is dat de overheden in landen als Duitsland en Italie onverantwoord bezig zijn met hun toegelaten snelheden op de snelwegen. Ik vind persoonlijk de betutteling die hier in ons land gaande is echt alle waarden overschrijden met als kopstuk de heer Spee, die met zijn snotneuzen politiek werkelijk het bloed onder je nagels vandaan trekt. Iedereen die weleens in Duitsland is geweest en lekker 160 ? 180 ? of misschien sneller heeft gereden moet toegeven dat de 100 km/h limiet hier een totale waarde heeft van 0 ! Praten we nog eigenlijk wel over SNELweg? Milieuvervuiling bij hogere snelheden? Inderdaad, maar horen we de politici over het feit dat we met z'n allen dagelijks stilstaan in etterlijke kilometers file ? De overheid in dit land is op het gebied van verkeer en alles wat daarbij hoort zo hypocriet als de pest en de politie doet daar daar (logisch ) lekker in mee.
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

matra sports
Guru
Guru

za aug 05, 2006 11:52

De Duitse Autobahn is de veiligste snelweg van de wereld. Maar dat terzijde. ( Volgens Discovery Channel :wink: )

gerbengtt

za aug 05, 2006 23:57

bedoel je dit? op een weg waar je maar 80 mag???? :D
Afbeelding
gr gerben

gerbengtt

zo aug 06, 2006 00:26

Welkom op mijn site

Mijn naam is Koos Spee, en ik ben landelijk Officier van Justitie verkeersveiligheid. Op aanraden van mijn psycholoog heb ik deze site gemaakt zodat al mijn slachtoffers weten waarom ik hun geld afpak als ze enkele kilometers te hard rijden.

Zoals we allemaal weten hebben we in ons land verkeersregels, waar iedereen zich uiteraard aan moet houden. Nou ja, bijna iedereen dan. Voor sommige mensen maak ik met alle plezier een uitzondering. Meer hierover kunt u lezen in deze column van Peter R. de Vries. Voor alle andere weggebruikers is het absoluut noodzakelijk om zich aan de maximumsnelheid te houden. Niet alleen omdat ik anders ruzie krijg met Femke Halsema, maar ook omdat we rekening moeten houden met al die arme oudjes van dagen die eigenlijk niet meer geschikt zijn om te rijden. Verder is het natuurlijk van belang dat we zoveel mogelijk files krijgen door inhalende vrachtwagens zodat onze mensen bij de KLPD ook nog wat te doen hebben.

Gelukkig zijn er mensen die wel verstand in hun hoofd hebben en niet te bang zijn om het gas eens flink in te trappen. Dankzij die mensen heb ik een aardig zakcentje door middel van mijn bermterrorisme in de vorm van de welbekende flitspaal en Multanova. Aardig boos was ik dan ook op de firma's Bell en Quintezz, die daar wat op bedachten. Gelukkig heb ik mijn vriendjes bij de regering kunnen omkopen zodat ze met een AMvB deze wanproducten hebben verboden. Ik ben alleen nog een beetje bang voor de Ankertjes, die op verzoek van de Tuf Tuf Club deze regeling aanvechten.

Ik heb overigens groot respect voor de Tuf Tuf Club. Dankzij deze mensen heb ik nog een baan. Ik ben het dan ook niet eens met het feit dat Frank Jacobs stopt en vind zijn werkgever maar een domme boer.

Verder zou ik iedereen graag willen oproepen om een flitspaal in de fik te steken zodat ik weer snel meer budget krijg voor nieuwe palen.

Dank voor uw aandacht.

Met vriendelijke groet,

Koos Spee.

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

zo aug 06, 2006 01:04

bedoel je dit? op een weg waar je maar 80 mag???? :D
Afbeelding
gr gerben
Ziet ik daar een Apexi dinges :lol:

Voor jou, check ff: www.hypertuning.nl :wink:

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

zo aug 06, 2006 02:01

Wat ik vorige maand in Zweden een hele aparte ervaring vond was dat nagenoeg iedereen zich daar aan de snelheid houdt. Als een E-route waar je 90 door een dorpje komt, kom je eerst een bord 70 tegen en daarna 50, en in sommige gevallen zelfs 30. En je ziet die Zweden gewoon netjes bij elk bord van hun gas af gaan om 20 km/u langzamer te rijden. Wij deden gewoon wat elke Nederlander doet, met minstens 80 doorknallen (of met 60 ingeval van een 30-km gedeelte) :whistle:

Zit dat in onze genen? Zijn wij gefrustreerd door de overkill aan files en andere drukte hier (Zweden is 10x zo groot als NL en heeft maar iets meer dan de helft aan inwoners, namelijk 9 miljoen)? Of zijn we gewoon recalcitrant doordat wij wel een Spee hebben en de Zweden niet (gedurende de 4-5000 km in Zweden hebben we buiten de omgeving van Stockholm geen enkele flitspaal kunnen ontwaren)?
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

gerbengtt

zo aug 06, 2006 14:08

Ziet ik daar een Apexi dinges :lol:

Voor jou, check ff: www.hypertuning.nl :wink:
leuke website bert! gr gerben!

alfaromeogta1
Member
Member

zo aug 06, 2006 20:44

Erg leuk.

Zou BIJNA wel lid willen worden,
ben alleen bang dan mijn vrienden te verliezen.

:lol:

Giulia555

ma aug 07, 2006 07:56

[quote="Bert-155]

Voor jou, check ff: www.hypertuning.nl :wink:[/quote]

....petjes.....

Terug naar “Het Forum Café”