Ahum moderator; Alfaclubforumvervuiling met jappen!!MODERATOR: topic vervuiling lol
Hier nog meer 'createur du misere' drama; mn vriendin rijdt een megane grand tour van de baas> ook zo'n storingenbak! (met de dashboardplastickwaliteit van een 90er daihatsu... )wow medelijden Figlio nu zie ik het pas renault?? toen ik al weer bijna 2 jaar geleden nog voor citroen :puke: werkte sprak ik regelmatig de magazijnman van renault. Wat een ellende. Ik leef met je mee. is je distririem al geknapt??
Vetkaai, ik zal hier niet het gehele boek schrijven over alle problemen met de 145. Maar in één jaar ca. € 2.500,00 aan reparaties is mij echt te veel.sorry hoor, niet omdat je je alfa weg hebt gedaan.
maar zo'n a-klasse is kwalitatief gezien vullis.
alhoewel, ze zullen wel flink gemodificeerd zijn na het eerste type...
Ach klinkt stom maar je moet ook een flinke dosis geluk hebben met een auto.Vetkaai, ik zal hier niet het gehele boek schrijven over alle problemen met de 145. Maar in één jaar ca. € 2.500,00 aan reparaties is mij echt te veel.sorry hoor, niet omdat je je alfa weg hebt gedaan.
maar zo'n a-klasse is kwalitatief gezien vullis.
alhoewel, ze zullen wel flink gemodificeerd zijn na het eerste type...
Mooi is anders , betrouwbaar is ie in ieder geval wel. En dat wordt bevestigd door de pech statistieken. De A-Klasse is een van de betrouwbaarste kleine auto's.
En helaas heeft ons geliefde merk, ondanks een mega stap in de goede richting, die status nog niet bereikt. (Maar mooi zijn ze wel!)