Helaas weer terug uit Italie waar ik onder andere Toscane, Emiglia Romagna, Liguria en Piemonte heb bezocht. Het was een zonovergoten week.
De Bertone hield zich prima en de Italianen waren enorm enthousiast, bella machina.
Dacht op het meeste te zijn voorbereid (had zelfs hulpkoppelingscylinder bij) maar een lekke HRC leek even roet in het eten te gaan gooien.
Het bleek dus gewoon onmogelijk om in Italie zo'n ding snel te krijgen. Afra Milaan wilde wel maar moest er 270 euro voor hebben excl spoedverzendingskosten en dan nog zou het minimaal 3 dagen duren. Zelfs Dre kon niet meer voor mij betekenen. De alarmcentrale buitenland reageert overigens bijzonder traag bij dit soort problemen.
Aangezien het probleem niet verergerde en ik voldoende vertrouwen had in de remmen heb ik toch een mooie tocht kunnen maken.
Hieronder wat sfeerbeelden van een trip van Buonconvento naar Sienna over een mooie route door de heuvels.
Natuurlijk nog een stuk uit de millemiglia gereden, van Florence naar Bologna over de Futa en de Raticosa passen
Bij mijn B&B in Leivi (Genua) mocht ik de auto wel bij de buren zetten, iets verder omhoog de straat in. Je werd er gewoon bang van zo steil.
Eric
ruim 40 jaar Alfa en geen moment spijt.
Nu Giulia 2.0T Q4 Veloce full options