Eerst maar eens de boel goed gangbaar en schoon maken, blokjes wisselen en ontluchten... baal wel van dat het kont in de lucht moeten gooien... heb er niet echt de juiste spullen voor om ZO hoog te komen....
Krik, as-steunen en even bij een oprit gaan staan, drempeltje van de garage etc (voorwielen buiten en kont binnen). En eventueel nog de lucht uit de voorbanden
En zoals al gemeld even enkele dagen rijden en herhalen levert meestal wel het goede resultaat. Verse DOT 4 en deze om de twee jaar verversen.
Als je voor andere blokken en schijven gaat: zou ik meteen voor bmw E21 blokken gaan, net even wat meer frictie materiaal. Alle voorgestelde blokken zijn ook voor de E21 te krijgen.
Verder omvlochten slangen en spatschilden verkleinen/minimaliseren.
Ben zelf zeer groot fan van de pagids, maar vindt ze prijstechnisch
te voor mijn daily driver (deze heeft DS2500).
De dot 5.1 en pagids is voor mijn N'ring ts en de 5.1 vervang ik twee maal per seizoen.
Zaag welkom in de wereld van strak sturende en rijdende transaxles
105'jes zijn leuk qua uiterlijk, echter op techniek wint de transaxle