En gevonden!beetje gevalletje van spijkers op laag water zoeken.
En gevonden!beetje gevalletje van spijkers op laag water zoeken.
Ik sluit me aan bij je Zaag, het word toch wel een beetje triestig hier.Beter eens op de echte serieuze problemen richten die hier spelen,in plaats van wat topics te verplaatsen die zogenaamd geen Alfa-content hebbben.Ik begrijp steeds minder van dit forum en de zin om er moeite in te steken is echt gezakt tot onder het vriespunt....
dat zeg ik !!!!!!!Ik sluit me aan bij je Zaag, het word toch wel een beetje triestig hier.Beter eens op de echte serieuze problemen richten die hier spelen,in plaats van wat topics te verplaatsen die zogenaamd geen Alfa-content hebbben.Ik begrijp steeds minder van dit forum en de zin om er moeite in te steken is echt gezakt tot onder het vriespunt....
Nog een extra schoolmeestertje aanstellen denk ik dan komt het allemaal wel goed hier....................
+ 1Ik wil eigenlijk wel eens weten welke moderator hier verantwoordelijk is voor is.
Van "die" kant lees ik namelijk helemaal niks. Een uitleg zou een en ander wellicht ophelderen.
Hobby of niet, een moderator die dit soort stompzinnige discussies weet te ontketenen en vervolgens
in alle anonimiteit stil gaat zitten wezen is in mijn ogen tamelijk [X] ongeschikt!
Patrick.