Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

Re: RE: 24 Heures du Mans 2009 - 13 & 14 Juni

vr mei 29, 2009 12:39

beetje gevalletje van spijkers op laag water zoeken.
En gevonden! 8)

Afbeelding
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Patrick
Guru
Guru

RE: 24 Heures du Mans 2009 - 13 & 14 Juni

vr mei 29, 2009 12:53

Bah, da's vast een strand op zo'n vreselijk autovrij Waddeneiland.

(Of zie ik dat verkeerd?)

Kan dat gezever van "dit topic moet hier en dat topic daar" een beetje stoppen? Erg vermoeiend en bovenal erg
discussie opwekkend. :? Het brengt namelijk niets, alleen maar gezeik!
En als het nou gaat om een te koop topic in het café kan ik het me nog voorstellen. Maar dit.......? :?
Jammer.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

Roeltje 164

vr mei 29, 2009 13:02

Ik moet helaas erkenen dat in dit geval wel wéér héél erg jammer is hoe er met dit soort mooie topic's omgegaan wordt door de moderator's , ik kan me ook niet voorstellen dat dit met meerderen besloten is en het gewoon op een éénmansactie lijkt.
Zonde want zo verliest het forum meer en meer mensen die ter goede trouw zijn en blijft er verder weinig leuks over helaas.
Roel gaat maar op zoek naar zijn kookboeken :wink:

Echt zonde dit, zonder grof te zijn of te stoken en op persoonlijke titel.... 8)

Joel
Full Member
Full Member

vr mei 29, 2009 13:27

Ik ben bang dat we Zaagauto nu op dit forum gaan verliezen… Het lijkt wel of de moderators specifiek op zijn topics controleren, dit gaat me nu echt veel te ver.
Ik ben een actieve lezer en meng me eigenlijk niet zo vaak in dit soort discussie's. Maar nu kan ik het ook even niet laten. Ik lees de stukken van Zaagmans altijd met veel plezier, ik denk dat iedereen blij moet zijn met zulke kwalitatief hoge bijdragen. Geheel belangenloos en gratis! Ik neem aan dat hij z'n tijd ook nuttig in andere zaken kan steken en hij niet maar wat loopt te zieken op het forum, zodanig dat zijn berichten verplaatst of zelfs verwijderd moeten worden. Ik snap deze moderator actie dus opnieuw niet.

In de vorige discussie is het al eens aangehaald: Wij zijn hier allemaal Alfisten dus per definitie is alles wat hier op het forum gemeld wordt Alfa gerelateerd. Laat dus alsjeblieft de evenementen bij de evenementen staan!!!! Door deze moderator actie wordt er opnieuw een mooi topic de das omgedaan.

Stop met de hetze tegen Zaagauto, ik wil zijn bijdrages niet missen.

En over Le Mans: Zeg al 8 jaar: 'daar moet ik eens heen' maar dit jaar gaat het opnieuw niet lukken.
GT 1600 Junior

alfetta75
Newbie
Newbie

vr mei 29, 2009 13:33

Goh, en ik maar denken dat Alfa liefhebbers ook auto liefhebbers zijn.

Natuurlijk kan ik genieten van de 6c3000 ex Fangio auto, waar íe de Mille Miglia mee reed en de Tipo 33 die in de classic race op Le Mans meededen, maar evengoed is een Porsche 917, een fijne Nimrod of een mooie Talbot-Lago ook niet te versmaden.
Le Mans is toch veel meer een evenement met historie dan alleen een race met diesels. De Mille Miglia nu is ook niet meer dan een toerrit, waarbij de waarde van het evenement bepaald wordt door het verleden.En was eigenlijk niet het hoogtepunt van de Mille Miglia de overwinning van Moss-Jenkinson in 1955 in een Mercedes. Is dat dan toch een Alfa-gerelateerd evenement?

Doorredenerend vond in 1955 het grooste autosportongeluk plaats op Le Mans ( meer dan 80 doden ) met , jawel , een mercedes. Zie je wel, is Le Mans toch een Alfa-gerelateerd evenement.

Gewoon niet zo moeilijk doen,een keer er heen gaan, de sfeer proeven en de historie opsnuiven en dan wordt het helemaal duidelijk waarom Le Mans bij de evenementen staat.

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

vr mei 29, 2009 14:26

Le Mans is geen evenement : LE MANS is HISTORIE
Miscchien iets voor een nieuwe RUBRIEK : gezeik en gezever op het forum!!!!!!!!(nu is er red allert: hoofdletters en uitroeptekens)
Kunnen ze alles inkieperen waar ze het niet mee eens zijn.
Weet ik zeker wat de meest gelezen nieuwe rubriek word :jumping:

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...

vr mei 29, 2009 14:42

Klinkt als het Saeghuys-forum-to-be.... 8)

Gezocht: Moddereters incl. gevoel voor humor voor de afvalbak des forums! 8)
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr mei 29, 2009 19:26

foei! alles met de 24 uur van Le Mans blijf je met je poten vanaf :evil:

Saegh ga vooral door 8)

ErwinV6

vr mei 29, 2009 19:36

Wat een flauw gez**k zeg dat dit draadje verplaatst moet worden :evil:
Zullen we het Goodwood Revival draadje ook maar verwijderen bij evenementen? Onee daar doen 3 Alfaatjes aan mee :roll:
En het Nurburgring DTM draadje? Onee daar reed maar liefs 1 GTV6 mee :lol:
MAN houd toch op joh wat een flauw gedoe dit :twisted:
Krijgen we hier binnenkort allemaal een halsband om?

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

vr mei 29, 2009 23:06

Ik begrijp steeds minder van dit forum en de zin om er moeite in te steken is echt gezakt tot onder het vriespunt....
Ik sluit me aan bij je Zaag, het word toch wel een beetje triestig hier.Beter eens op de echte serieuze problemen richten die hier spelen,in plaats van wat topics te verplaatsen die zogenaamd geen Alfa-content hebbben.
Nog een extra schoolmeestertje aanstellen denk ik dan komt het allemaal wel goed hier....................

Roeltje 164

vr mei 29, 2009 23:19

Ik begrijp steeds minder van dit forum en de zin om er moeite in te steken is echt gezakt tot onder het vriespunt....
Ik sluit me aan bij je Zaag, het word toch wel een beetje triestig hier.Beter eens op de echte serieuze problemen richten die hier spelen,in plaats van wat topics te verplaatsen die zogenaamd geen Alfa-content hebbben.
Nog een extra schoolmeestertje aanstellen denk ik dan komt het allemaal wel goed hier....................
dat zeg ik !!!!!!!

gamma nie zo door..... :?

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za mei 30, 2009 18:39

:?

[-( ...

Grtz,fRank

Patrick
Guru
Guru

za mei 30, 2009 19:18

Ik wil eigenlijk wel eens weten welke moderator hier verantwoordelijk is voor is. :?
Van "die" kant lees ik namelijk helemaal niks. Een uitleg zou een en ander wellicht ophelderen.
Hobby of niet, een moderator die dit soort stompzinnige discussies weet te ontketenen en vervolgens
in alle anonimiteit stil gaat zitten wezen is in mijn ogen tamelijk [X] ongeschikt!

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

ErwinV6

za mei 30, 2009 19:27

Ik wil eigenlijk wel eens weten welke moderator hier verantwoordelijk is voor is. :?
Van "die" kant lees ik namelijk helemaal niks. Een uitleg zou een en ander wellicht ophelderen.
Hobby of niet, een moderator die dit soort stompzinnige discussies weet te ontketenen en vervolgens
in alle anonimiteit stil gaat zitten wezen is in mijn ogen tamelijk [X] ongeschikt!

Patrick.
:thumbs: + 1

Terug naar “Het Forum Café”