Van zijn zuur "verdiende" centjes heeft hij hier diverse Alfaatjes en onderdelen gekocht Later las ik in het dorps krantje (hij woont namelijk in Grou) dat hij in het gevang zat Vond het al zo raar dat hij met een uitkering iedere 3 maanden een andere Alfa kocht..Laten we zeggen dat meneer niet altijd even netjes zaken deed, en dat bleek zich niet te beperken tot het Alfa-wereldje. Het doopceel van dit heerschap is destijds wel eens gelicht hier.
Hij stond destijds ook al op diverse 'opgelicht' meldpunten op internet, zo'n knaap waar je een iPhone van 'kocht' die je wel betaalde, maar nooit ontving. Fijne vent!Van zijn zuur "verdiende" centjes heeft hij hier diverse Alfaatjes en onderdelen gekocht Later las ik in het dorps krantje (hij woont namelijk in Grou) dat hij in het gevang zat Vond het al zo raar dat hij met een uitkering iedere 3 maanden een andere Alfa kocht..Laten we zeggen dat meneer niet altijd even netjes zaken deed, en dat bleek zich niet te beperken tot het Alfa-wereldje. Het doopceel van dit heerschap is destijds wel eens gelicht hier.
stiekem moet ik nu toch wel een beetje lachen.Van zijn zuur "verdiende" centjes heeft hij hier diverse Alfaatjes en onderdelen gekocht Later las ik in het dorps krantje (hij woont namelijk in Grou) dat hij in het gevang zat Vond het al zo raar dat hij met een uitkering iedere 3 maanden een andere Alfa kocht..Laten we zeggen dat meneer niet altijd even netjes zaken deed, en dat bleek zich niet te beperken tot het Alfa-wereldje. Het doopceel van dit heerschap is destijds wel eens gelicht hier.