za apr 14, 2012 05:18
Voor mensen die een nieuwe auto kunnen rijden is die nieuwe technologie een uitkomst, maar iedereen die een 10 jaar oud mobiel rijdt is dus de komende 10 jaar de pineut, en wie weet hoe de prijzen dan staan?
Ben nu maar eens aan het rondkijken voor een klein dagelijks iets op lpg-g3 oid.
Bij een diesel zit je meteen weer met die belachelijke belasting.
Overigens zijn de accijnzen een percentage volgens mij, als de basis dus duurder wordt gaan de accijnzen ook omhoog, en daar moet je dan weer BTW over betalen
.
Als de regering dat kwartje nu eens terug zou geven....
NL is het duurste land om te tanken in Europa.
3x niet waar.
1) Het verschil in belasting tussen een lpg en diesel is in de meeste provincies niet groot.
2) BTW over accijns? Dat mag en kan volgens de wetgeving niet, beter eerst verdiepen in hoe de brandstofprijs opgebouwd is voordat je daar uitspraken over doet. Overigens gaan de accijnzen op zichzelf niet omhoog, tenzij de regering hierover beslist, iets wat uitgebreid in het nieuws gemeld zal worden dan. En dat kwartje krijgen we echt nooit meer terug.
3) Nope, zoals al eerder genoemd, is o.a. Italië en Zwitserland duurder.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.