Heren,
Sinds gister avond heb ik er weer iets bij, eigenlijk speciaal voor de honden gekocht. Het is geen Alfa dus daarom even in dit topic geplaatst.
Wat is het dan geworden:
Een Lancia Thema SW uit de 12de maand 1992, op de teller staat net iets meer inmiddels dan 55 duizend KM (heb er nu iets meer dan 200 KM mee gereden), ik had over de KM stand mijn twijfels "nog" maar volgens alle papieren en TUV berichten klopt het wel. Ieder geval de KM stand daar ging het mij niet om, hij moest technisch goed zijn en TUV en AU hebben zodat ik er gelijk mee kan gaan rijden. Na de koop 2 uur gereden om weer thuis te komen en dat zonder problemen, alles werkt zoals het hoort te werken.
De man waarvan ik hem gekocht heb heeft de SW wel gebruikt zoals iemand een stationwagen zou gebruiken, dus helaas wat krasjes, vuil etc dat interesseerde hem niet zo.
Foto's voor de liefhebbers dan maar,.
Vandaag de eerste keer met de 2 honden naar het bos geweest (is maar een paar minuten van huis) en ze hebben heerlijk achterin gezeten en dat vonden ze prima. Zij zijn er blij mee, en ik ook wel
Ciao Roy