Ik wacht met spanning afMaar dit wil natuurlijk niet zeggen dat bepaalde heren hun verplichtingen over een fotoshoot niet na hoeven te komen
Groet, Ro
Ik wacht met spanning afMaar dit wil natuurlijk niet zeggen dat bepaalde heren hun verplichtingen over een fotoshoot niet na hoeven te komen
Wat had je gedacht ...Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat bepaalde heren hun verplichtingen over een fotoshoot niet na hoeven te komen
En dan buitengesmeten worden zeker ?
Leugenaar. Aanstichter, oproerkraaier.Zelf was ik ook opgelucht dat Jorix 't opdoekte.
Als de plaaggeest maar wegblijft vind ik het goedJorix heeft dit prachtig aangepakt.
toch even bij stilstaan dat de door velen gewraakte regels en moderatoren jullie toch maar mooi van die clown en acrobaat verlost hebben ! Vooral die clown dan. Wat een kwal was dat, zeg !
hoezo verspeeld????Ik heb zojuist een kleine 10 minuten van m'n tijd verspeeld met het uitzetten van alle illegale kinderhelden. Dus:genoeg gespeeld En maar weer lekker verder met de orde van de dag
PS: Iemand nog bezwaar tegen de aanwezigheid van Moderators?
hoezo verspeeld????Ik heb zojuist een kleine 10 minuten van m'n tijd verspeeld met het uitzetten van alle illegale kinderhelden. Dus:genoeg gespeeld En maar weer lekker verder met de orde van de dag
PS: Iemand nog bezwaar tegen de aanwezigheid van Moderators?