Vettel(die als enige z'n 2e poging sneller was), Hamilton(die er 2 sectors onder zat en dan in S3 verremde), Button, Alonso, Webber(maar 1 poging), Massa, Petrov, Schumi(1 poging), Rosberg(op mediums(rest op softs !), Senna(reed niet in Q3 dus die kiest z'n set-up én nieuwe banden !) .
Er is al taktisch gereden ; Senna die Q2 op p10 uitkwam zag geen verbetering mogelijk en heeft alle opties open + nieuwe bandjes, Rosberg reed Q3 op mediums en staat op p9 = goede kant én z'n Q2 tijd was sneller dan de Q3 tijd van Petrov...
Sectors & Speedtraps
S1(de belangrijkste morgen met 2 DRS zones)
Sector1 : Shum 331, Perez 330, Senna & Alguersari 329, Koba 328, Rosberg 328
Sector2 : Alguersari 335, Perez 334, Senna Rosb. & Shum 332, Petrov 331
Sector3 : shum 323, Rosberg 322, Petrov Perez & Alonso 321, Massa 320
Top : Perez 349, Senna 347, Petrov 344, Massa & Alonso 342, Buemi 341
Ik verwacht na 2 rondjes dat het feest gaat beginnen als ze bij de start in de chicane heelhuids doorkomen...
Rosberg gaat maximaal lang kunnen slipstreamen omdat hij op mediums lang kan doorgaan en de MGP's sowiso samen met de Renaults topsnelheid hebben en vooral Senna die gaat een race set-up hebben (die mag wel nog wijzigen omdat hij niet gereden heeft in Q3) . Perez gaat er op de rechte lijn ook komen aanstormen .
De RedBulls zitten nergens in de top 6 kwam topsnelheid, McLarens evenmin dus daar is geopteerd voor meer downforce wat goed is voor qualif omdat vleugels toch plat mogen met DRS, maarrrr in de race zijn er weer maar 2 DRS zones...
Ik vraag me trouwens af of RedBulls niet gaan lijden van de Camberbeperking want zij gingen het verst in camber : is dat misschien het geheim van RedBull ?
't wordt bijzonder interessant morgen...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .