Zondag een alfist op de fiets ]
Ik eindelijk nog eens gespot?
Zondag een alfist op de fiets ]
Nou moest ik toch even opzoeken wat het Galjoen is. Ik heb daar inderdaad op dit moment nog zicht op vanuit mijn nieuwe huis, maar daar gaan nog een paar blokken tussen gebouwd worden.Ga jij toevallig tov het Galjoen wonen?Zondag een alfist op de fiets
Zijn zoon en ik gaan in dezelfde straat wonen
En toevallig ook nog een buurman met een Citroen? Zo ja, dan ken ik je buurmanNou moest ik toch even opzoeken wat het Galjoen is. Ik heb daar inderdaad op dit moment nog zicht op vanuit mijn nieuwe huis, maar daar gaan nog een paar blokken tussen gebouwd worden.Ga jij toevallig tov het Galjoen wonen?Zondag een alfist op de fiets
Zijn zoon en ik gaan in dezelfde straat wonen
Hey, leuk. Reed toevallig pas weer door Den Hoorn, ineens een complete wijk uit de grond gestampt! Wonen er straks 3 alfa liefhebbers binnen 2,5 km. Gaat de goede kant op .En toevallig ook nog een buurman met een Citroen? Zo ja, dan ken ik je buurmanNou moest ik toch even opzoeken wat het Galjoen is. Ik heb daar inderdaad op dit moment nog zicht op vanuit mijn nieuwe huis, maar daar gaan nog een paar blokken tussen gebouwd worden.Ga jij toevallig tov het Galjoen wonen?
Is een topic waard Het is dat de zomer &%$%#@!! kwa weer was, anders was er wel een Alfa-Delft-BBQ geweest. Tussen "Het Galjoen" en mijn casa ken ik nog twee liefhebbers in het bezit van een Spider en een donkerblauwe Giulietta.Hey, leuk. Reed toevallig pas weer door Den Hoorn, ineens een complete wijk uit de grond gestampt! Wonen er straks 3 alfa liefhebbers binnen 2,5 km. Gaat de goede kant op .En toevallig ook nog een buurman met een Citroen? Zo ja, dan ken ik je buurmanNou moest ik toch even opzoeken wat het Galjoen is. Ik heb daar inderdaad op dit moment nog zicht op vanuit mijn nieuwe huis, maar daar gaan nog een paar blokken tussen gebouwd worden.
Ze hebben wel boven gemiddelde interesse voor de Czech jaGespot een rode 75 in barneveld Volgends mij hebben ze wat gevonden!!
http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... neveld.htm
even het filmpje kijken.
haha het lijkt wel of die agent heeft nog nooit een transaxle heeft gezien.Ze hebben wel boven gemiddelde interesse voor de Czech jaGespot een rode 75 in barneveld Volgends mij hebben ze wat gevonden!!
http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... neveld.htm
even het filmpje kijken.
haha, tom?Vrijdagavond een asociaal rijdende rode 33 in Haaksbergen op de rotonde richting Hengelo... Kan er maar 1 zijn geweest! Wij reden in de 146...
Greetz,
Bas