Wie anders!?!haha, tom?Vrijdagavond een asociaal rijdende rode 33 in Haaksbergen op de rotonde richting Hengelo... Kan er maar 1 zijn geweest! Wij reden in de 146...
Greetz,
Bas
Wie anders!?!haha, tom?Vrijdagavond een asociaal rijdende rode 33 in Haaksbergen op de rotonde richting Hengelo... Kan er maar 1 zijn geweest! Wij reden in de 146...
Greetz,
Bas
1750 Juultje zonder dempers...open pijp naar achterenNou nou asociaal?? ik had de tijd om jou ook te spotten......maarje ik weet het ze hoekt zo lekker over rotondes waarom dan remmen........maar ik wist niet dat jullie een champagne kleurige 146 hebben (als ik dat goed gezien heb in het donker).
En ik ken ze asocialer maar dan met asociaal veel herrie.....................mister Gales
Reed je toch te aso om het goed te zien Verde Artico is de kleur... Of zoals mijn dochter het zegt: Bling Bling AlfaNou nou asociaal?? ik had de tijd om jou ook te spotten......maarje ik weet het ze hoekt zo lekker over rotondes waarom dan remmen........maar ik wist niet dat jullie een champagne kleurige 146 hebben (als ik dat goed gezien heb in het donker).
Een echte man is kleurenblindReed je toch te aso om het goed te zien Verde Artico is de kleur... Of zoals mijn dochter het zegt: Bling Bling AlfaNou nou asociaal?? ik had de tijd om jou ook te spotten......maarje ik weet het ze hoekt zo lekker over rotondes waarom dan remmen........maar ik wist niet dat jullie een champagne kleurige 146 hebben (als ik dat goed gezien heb in het donker).
Weet je het kenteken ook?Dus...
Wanneer kom je kijken?
Afgelopen zaterdag nog een rode alfetta GTV gespot bij joure.
misschien vr en anders maDus...
Wanneer kom je kijken?