Word ik niet gespot..............................

Volgende keer ga ik het aankondigen dat ik mijn Berlina richting Oosterhout ga uitlaten....

Gr. Peter
Als je dan toch in de buurt bent: we kunnen atijd een actie-foto in scene zetten!Volgende keer ga ik het aankondigen dat ik mijn Berlina richting Oosterhout ga uitlaten....![]()
, gaaf zo´n actie foto lijkt me hiero....Gr. Peter
Prima doen we, al moet ik er voor omrijdenAls je dan toch in de buurt bent: we kunnen atijd een actie-foto in scene zetten!Volgende keer ga ik het aankondigen dat ik mijn Berlina richting Oosterhout ga uitlaten....![]()
, gaaf zo´n actie foto lijkt me hiero....Gr. Peter
Dat had ik willen zien!Rij ik afgelopen vrijdag van Nijmegen naar Oosterhout (N.Br) om de Berlina weer eens een langer ritje te laten rijden dan mijn vrouw er dagelijks mee doet.
Word ik niet gespot..............................![]()
Volgende keer ga ik het aankondigen dat ik mijn Berlina richting Oosterhout ga uitlaten....![]()
, gaaf zo´n actie foto lijkt me hiero....
Gr. Peter
Nee dat ook weer niet maar wel schuin achter het stuurDat had ik willen zien!Rij ik afgelopen vrijdag van Nijmegen naar Oosterhout (N.Br) om de Berlina weer eens een langer ritje te laten rijden dan mijn vrouw er dagelijks mee doet.
Word ik niet gespot..............................![]()
Volgende keer ga ik het aankondigen dat ik mijn Berlina richting Oosterhout ga uitlaten....![]()
, gaaf zo´n actie foto lijkt me hiero....
Gr. Peter
Jij lag op je buik op de achterbank.......?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Patrick.
HeilooWaar was dat Jur?
gr Jan
Wou je ook op de fotoWaar was dat Jur?
gr Jan