Laat er geen gras over groeien he?Jojuist Gordon met z'n Giulietta in de parkeertoren!
Was gezellig!
Laat er geen gras over groeien he?Jojuist Gordon met z'n Giulietta in de parkeertoren!
Was gezellig!
Zal ik m dan maar een vrijdagavondje meenemen ?Maar ik weet wel waar je vanmiddag reed!!Gelukkig reed ik daar niet gisteren!
gr Jan
Gaaf hoor, de creme Alfetta door de pekel bagger!!
@Jur: mooie foto inderdaad! Hopelijk vraagt de fotograaf geen al te groot honorarium.
Ja het heeft wel iets zo'n echt smerige auto!!
Een rood pekelgrijze 75 is ook niet verkeerd!
gr Jan
Tuurlijk niet!Laat er geen gras over groeien he?Jojuist Gordon met z'n Giulietta in de parkeertoren!
Was gezellig!
Mij best zeg maar wanneer!Zal ik m dan maar een vrijdagavondje meenemen ?Maar ik weet wel waar je vanmiddag reed!!
Gaaf hoor, de creme Alfetta door de pekel bagger!!
@Jur: mooie foto inderdaad! Hopelijk vraagt de fotograaf geen al te groot honorarium.
Ja het heeft wel iets zo'n echt smerige auto!!
Een rood pekelgrijze 75 is ook niet verkeerd!
gr Jan
Ja, vermoedelijk wel. Rond die tijd was zij onderweg door de sneeuwGrote kans dat dat jens' moeder was.
Zou kunnen denk ik, dit masjien heeft hier vanmiddag ook nog op de oprit gebivakkeert...Tijdens een sneeuwbui vandaag Gordon in de giulietta gespot toen hij van de brug bij het Buitenhof kwam rijden in Delft. Kan dit kloppen Gordon?
Jawel! Even een rondje om het meisje wat te drinken te gunnen zodat ik bij Frank een kop koffie kon halen.Tijdens een sneeuwbui vandaag Gordon in de giulietta gespot toen hij van de brug bij het Buitenhof kwam rijden in Delft. Kan dit kloppen Gordon?
Haha, zeker! Alhoewel de auto goed bedekt was met sneeuw om nog enigszins onherkenbaar te zijn.Jawel! Even een rondje om het meisje wat te drinken te gunnen zodat ik bij Frank een kop koffie kon halen.Tijdens een sneeuwbui vandaag Gordon in de giulietta gespot toen hij van de brug bij het Buitenhof kwam rijden in Delft. Kan dit kloppen Gordon?
Wel lekker herkenbaar zo met die dakdragers he?