Ligt iig niet aan je medicatie Tim , ik dacht t nl ook, zag in 1e instantie de hele 75 niet...Grappig... Met je ogen een beetje dichtgeknepen lijkt het wel een 75 SW....net een 75 in nieuw vennep:
Grtz,fRank
Ligt iig niet aan je medicatie Tim , ik dacht t nl ook, zag in 1e instantie de hele 75 niet...Grappig... Met je ogen een beetje dichtgeknepen lijkt het wel een 75 SW....net een 75 in nieuw vennep:
Bedankt Frank, ik begon al lichtelijk aan mezelf te twijfelen....Ligt iig niet aan je medicatie Tim , ik dacht t nl ook, zag in 1e instantie de hele 75 niet...Grappig... Met je ogen een beetje dichtgeknepen lijkt het wel een 75 SW....net een 75 in nieuw vennep:
Grtz,fRank
Wat je zegt Die A6 (of A8?) lijkt wel helemaal geen schade te hebben!Ik zeg alfa vs audi, 0-1
Bruisend en sprankelend........ en keihard en doods.... Je hebt gelijkA6 lijkt idd van beton en de alfa een blikje cola
ScherpBruisend en sprankelend........ en keihard en doods.... Je hebt gelijkA6 lijkt idd van beton en de alfa een blikje cola
Volgens mij zelfs twee dappere Spiders....Donderdag op de parkeerplaats van het MMC in Veldhoven, een dappere 916 Spider: