En wat dacht je dan van die 75 op de achtergrond, die heb je helemaal over het boofd gezien!Gisteren een heuse Alfa 33GTA gespot! Weet alleen niet zeker of het een echte is...
Maar dit leek me wel een auto van een liefhebber. Plakte sticker op van de 100-jaar viering op Spa Italia.
Geef ons echte kerels maar B130!Die kleur inderdaad!op die foto ziet et er wel aardig uit, ik vond dat rosso nuvola in het echt toch tegenvallenWaarschijnlijk parelmoerrood (Rosso Nuvola). Heel erg cool en je ziet het helaas bijna nooit.
is meer een soort nichterig zalmroseachtig iets dan die diepe rode kleur die in de folder en op die foto staat
Vond het zelf niet zo heel erg mooi...
Ik gok dat die van de fotograaf is?En wat dacht je dan van die 75 op de achtergrond, die heb je helemaal over het boofd gezien!Gisteren een heuse Alfa 33GTA gespot! Weet alleen niet zeker of het een echte is...
Maar dit leek me wel een auto van een liefhebber. Plakte sticker op van de 100-jaar viering op Spa Italia.
plaatje
Hoorde hem aankomen en zag dat het goed was
Vandaar ook deIk gok dat die van de fotograaf is?En wat dacht je dan van die 75 op de achtergrond, die heb je helemaal over het boofd gezien!Gisteren een heuse Alfa 33GTA gespot! Weet alleen niet zeker of het een echte is...
plaatje
Ik durfde al niet te reageren, haha. Uit angst dat ik je grap niet begreep....Vandaar ook deIk gok dat die van de fotograaf is?En wat dacht je dan van die 75 op de achtergrond, die heb je helemaal over het boofd gezien!
Had je die witte niet voor me mee kunnen nemen? Dan wordt ze hier een stuk beter verzorgd2x 33 in Catania, Sicilie.
Ik kop 'm graag voor jullie in, hoor.Ik durfde al niet te reageren, haha. Uit angst dat ik je grap niet begreep....Vandaar ook deIk gok dat die van de fotograaf is?
Maar die 75 is inderdaad van mij.