Je leuk ding he ... ik ben er ook nog steeds erg blij meetussen 21 en 21.30, net buiten Alkmaar op de A9 richting Haarlem, een witte 75 op Ronals en gele verlichting, gave wagen!
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Je leuk ding he ... ik ben er ook nog steeds erg blij meetussen 21 en 21.30, net buiten Alkmaar op de A9 richting Haarlem, een witte 75 op Ronals en gele verlichting, gave wagen!
Vanmiddag op de A28, van Zwolle richting Harderwijk, een donkergroene 916 spider, met kenteken ..-FN-..
Chauffeur groette vriendelijk.
Ik stond al in dubio achteraf: was het nou donkergroen of toch meer zwart?ik denk dat je mij hebt gespot! alleen reed ik in een zwarte red style spider.... was de eerste keer dat ik door een 156 werd begroet! prachtige bella heb je!
groet joris
Ik kom daar regelmatig langs en iedere keer als ik hem zie staan vraag ik me af wat de zin is dat ding daar zo te laten wegrotten.Vanmiddag de Bertone na ruim 2 maanden weer eens kunnen uitlaten!
Gespotte Berlina in Bergen heeft betere tijden gekend...kijk maar eens naar de foto's van vanmiddag en die van nieuwjaarsdag 2009 (laatste foto onderaan)...
Het is inderdaad een GTA, ook met 4 dikke uitlaatpijpen. Leuk om je eigen gespot te zien, vooral met het schip erbij.Als het een GTA is dan hebben we de eigenaar volgens mij gesproken in zwitserland bij de burger king toen we onderweg waren naar Italie voor de centenial@kustvaartforum...
De Arese(met groene kont) inclusief 147(GTA?) aan dek en dikke Alfa vlag in de mast, tevens ook 4 dikke uitlaatpijpen![]()