euh Dré, wanneer had je ook alweer voor het laats in de stalling gekeken?hihipffff das gelukkig dezelfde
euh Dré, wanneer had je ook alweer voor het laats in de stalling gekeken?hihipffff das gelukkig dezelfde
Stevig bananendoosje zoveel schadeDeze vorige week gespot in lissabon, dit in hartje centrum
Je weet hopelijk dat dat een broodje-aap verhaal is, toch?
Das met recht VERGANE GLORIE
Doet me denken aan dat verhaal van die man die een stuk land met loods en al had gekocht die toen bleek vol te staan met wel 100 juweeltjes , al waren die alleen in vele betere staat dan dit....
Ja weet ik idd , maar ik moest er meteen aan denken.Je weet hopelijk dat dat een broodje-aap verhaal is, toch?
Doet me denken aan dat verhaal van die man die een stuk land met loods en al had gekocht die toen bleek vol te staan met wel 100 juweeltjes , al waren die alleen in vele betere staat dan dit....
Maar het blijft een mooi verhaal om over te dromen. Het zal je gebeurenJa weet ik idd , maar ik moest er meteen aan denken.Je weet hopelijk dat dat een broodje-aap verhaal is, toch?