ik was het niet, heb gisteren wel even in Leeuwarden en omgeving gereden, maar niet richting Heerenveen. Zou dus een andere moeten zijn!Ja ik weet welke auto het is een 87er met diepe motorkap die bij alfa nord te koop stond.
juko
ik was het niet, heb gisteren wel even in Leeuwarden en omgeving gereden, maar niet richting Heerenveen. Zou dus een andere moeten zijn!Ja ik weet welke auto het is een 87er met diepe motorkap die bij alfa nord te koop stond.
Ligt dat dan aan de auto of?Vandaag zwaaide een GT rijder naar me in de 155.
Wel verrast, normaal rijden alleen vrouwen in nieuwere alfa's en wordt er door geen een gezwaaid...
Hee, zo eentje op zondag 30 januari gespot in de Noordeinde-parkeergarage in Den Haag. Bestuurder vond het best een sjieke combi, ware het niet dat deze nogal wat schade aan zijn bumpers had (hele stukken lak eraf).Zondag, rondweg Groningen een witte 156 SW met beige, leren? bekleding.
Aparte combi laten we het daar maar op houden.
Die heb ik laatst ook eens in de binnenstad zien rijden, Oude Kijk in 't Jatstraat.Zondag, rondweg Groningen een witte 156 SW met beige, leren? bekleding.
Aparte combi laten we het daar maar op houden.
Die staan er dan net. Een paar maanden geleden was ik daar nog en heb er geen enkele gespot.Als iemand zich afvraagt waar alle Brera's heengegaan zijn: Belfast, Ierland. In anderhalf uur in de stad banjeren heb ik er 5 (!) gezien. En ook echt (tenzij iemand ze hem snel overspoot) verschillende..
Dat was ikVanmiddag op de oldenzaalsestraat in hengelo, een echt rode 75 1.8 IE en een kenteken beginnend met de Z.-..-..
Zag er erg netjes uit.