![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Deze 159 vind ik echt wel de MAX!
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
En hier nog een fotootje van de 159...
![Afbeelding](http://i42.tinypic.com/dfvi1u.jpg)
![Drool =P~](./images/smilies/eusa_drool.gif)
Denk dat het onderhoud duur uitvalt (van die pitspoezen wel te verstaanGroot hebbe gehalte,zowel auto als pitspoezen
3 keer in de week een grote beurt?Denk dat het onderhoud duur uitvalt (van die pitspoezen wel te verstaanGroot hebbe gehalte,zowel auto als pitspoezen)..
Daar kom je dan goedkoop mee weg...zolang je op de resterende 4 dagen niet vergeet even de olie te peilen. Anders lopen ze geheid vast, en dan gaat 't pas écht geld kosten.3 keer in de week een grote beurt?Denk dat het onderhoud duur uitvalt (van die pitspoezen wel te verstaanGroot hebbe gehalte,zowel auto als pitspoezen)..
En één keer in de week goed insoppen en van binnen uitkloppen en uitzuigenDaar kom je dan goedkoop mee weg...zolang je op de resterende 4 dagen niet vergeet even de olie te peilen. Anders lopen ze geheid vast, en dan gaat 't pas écht geld kosten.3 keer in de week een grote beurt?Denk dat het onderhoud duur uitvalt (van die pitspoezen wel te verstaan)..
En één keer in de week goed insoppen en van binnen uitkloppen en uitzuigenDaar kom je dan goedkoop mee weg...zolang je op de resterende 4 dagen niet vergeet even de olie te peilen. Anders lopen ze geheid vast, en dan gaat 't pas écht geld kosten.3 keer in de week een grote beurt?
Dan blijven ze glimmen/stralen![]()
... met de koplampen van een Punto:En omdat ie gek werd van alle bezoekers die vroegen wat voor auto eronder zat... Zie de foto's tegen de wielen![]()
En als ik die foto's zie twijfel ik of het een Alfa is. Lijkt me eerder een vroege Ibiza.
Het lijkt wel een clown met zen rode neusDrie gevallen van Tjoening
Greetzz..
Wouter
Met flaporen.Wel een schele clown...
De worden wel vaker ergens voor gebruikt... met de koplampen van een Punto:En omdat ie gek werd van alle bezoekers die vroegen wat voor auto eronder zat... Zie de foto's tegen de wielen![]()
En als ik die foto's zie twijfel ik of het een Alfa is. Lijkt me eerder een vroege Ibiza.
... met de koplampen van een Punto:En omdat ie gek werd van alle bezoekers die vroegen wat voor auto eronder zat... Zie de foto's tegen de wielen![]()