Zooo, die had zeker flinke dorst hahahahaVanmorgen in Harderwijk........
Zooo, die had zeker flinke dorst hahahahaVanmorgen in Harderwijk........
Begin van de middag kwam ik een zilveren Brera tegen bij Willemstad, mwah, die zijn niet zo dik gezaaid dus dat moet 147klaassie wel zijn....(moest wel even diep gaan om die naam uit mijn geheugen te graven). Ik was met die Grigio Africano 156 met dikke wielen, we wisselden een blik van goedkeuring met elkaar 8)
groetz, wims
Maar Wims....dat vraag je toch niet..............heeft ze een snor@147klaassie: Heeft ze een snor? M.a.w., er zat een heer achter het stuur en een mevrouw ernaast....
Vanmiddag zag ik een dikke zwarte Brera bij Tilburg Noord over het industrieterrein snellen, t.h.v. die Mercedes dealer. Mooie bak.
groetz, wims
Staat bij stef visser vanwege een gebroken distributie,veel kleppen krom heb ik gezienvanmiddag deze GTV6 in een regenachtig Heiloo...
Mogen wel heeeele lange vrachtwagens daar rijden (ja ik weet flauw.. )zooow....best kunstig als ik de omgeving zo bekijk...Vanmorgen in Harderwijk........
Volgens mij niet, haha. ik trouwens ook niet, dus waarschijnlijk heeft een andere Brera de moed gehad om zich door mijn territorium te verplaatsen of een gevalletje joyriding!@147klaassie: Heeft ze een snor? M.a.w., er zat een heer achter het stuur en een mevrouw ernaast....
Vanmiddag zag ik een dikke zwarte Brera bij Tilburg Noord over het industrieterrein snellen, t.h.v. die Mercedes dealer. Mooie bak.
groetz, wims