Als zijnde; ik weet het, of ik denk het?Laatst actief in 2012, ik gok dat hij andere interesses heeft
Die waren niet te behouden zonder heel erg veel gedoe... en het was niet de originele dealer sticker maar van een tussenknakengraaierd... dus geen groot verlies...Erg mooi geworden hoor, stoelen zijn wel vreemd uit de verf gekomen na het schoonmaken , Oude NL sticker en dealer? sticker had ik zelf laten zitten, vind het altijd jammer als mensen dat soort tijdsoriginele zaken eraf halen maar goed dat is persoonlijk.Even een oud topic oppoetsen...
Er is natuurlijk geen enkele reden waarom een peekelreeserd er niet netjes bij zou mogen staan...En ja, versche embleempjes voor op de achterklep zijn onderweg
.
Ik zoek een soort Boyd zeg maar, zo'n kleikoning die ook nog krassen onzichtbaar wegwerkt. Iemand of weet je iemand? Bij voorkeur in het westen.
Dat laatste: heb je een dakantenne? Zo ja, haal maar los, beetje bitumenkit aan de onderkant en monteren maar weer.Iemand een goede tip om een watervlek uit de hemelbekleding te verwijderen? En zijn er meer GT eigenaren die hier last van hebben? En hoe dit te voorkomen?