Gisteren op de dijk tussen Schalkwijk en Wijk achter een behoorlijk vlotte GT aangereden
Nah, auto is de garage niet uit geweest vandaanIn het Oostelijk Havengebied te Amsterdam, een groene 155.
Hoog bezoek van Dibro?
Was dat toevallig niet "De Grote Beurt" GTV ? Die kwam ik een maandje terug ook tegen :Vandaag een betje bizarre spot:
Rond 12:30u in Den Haag een vuurrode 916-GTV type 3 (laatste type), beetje extreem getuned met zwarte accenten, Zender luchtroosters in de voorschermen een een Ferrari 360-style achterbumper...
Was dat toevallig niet "De Grote Beurt" GTV ? Die kwam ik een maandje terug ook tegen :Vandaag een betje bizarre spot:
Rond 12:30u in Den Haag een vuurrode 916-GTV type 3 (laatste type), beetje extreem getuned met zwarte accenten, Zender luchtroosters in de voorschermen een een Ferrari 360-style achterbumper...
En hier nóg wat foto's ervan gevonden...... :
Zat je in de rode 75...?Vandaag gespot op het Scheldeplein om een uur of half vijf; De Block.
Die achterbumper is mijn smaak ook niet helemaal, maar voor de rest vind ik hem eerlijk gezegd heel goed te pruimen. Ik zou die wielen er absoluut op laten zitten.Dat was hem inderdaad! Lijkt me niet dat er 2 van in NL rondrijden...
De wielen zijn nog wel te wisselen, die airvents kunnen er mee door, maar die achterbumper is echt te erg.
Dat was ik, ... Ik zag je 75 goed duiken toen je de afslag nam... toch geen zware voet he.. of de voorganger hield je op..Kom normaal gesproken nooit (voor mij) interessante Alfa's tegen onderweg maar vandaag was een uitzondering...
Eerst in Tilburg op de Kwaadeindstraat, rond 16.45H, een zwarte 75 die ons (in de grijze GT) tegemoet reed en rond tegen 19.00H een rode 75 (moi in de blauwe 75) op de A27 ter hoogte van de afslag Oosterhout / Dongen...
Het was me het dagje wel...