Raikkönen kan het zonder twijfel echter moet de wagen hem liggen ...
Moeilijkheid die Raikkönen gaat ondervinden ; volgens mij heeft die nog nooit op profielloze slicks gereden ... dat gaat'm tijd kosten ...
Z'n titel dankt hij trouwens aan ...Massa die een paar keer een verdachte extra pitsstop maakte o.a. om in Brazilie voor eigen volk de zege te laten ...
Petrov gaat met z'n Roebels idd. de pree van Kimi betalen, tenzij Senna er evenveel in Brazilie vindt (geen Roebels hè
) . Of halverwege 't seizoen mag Petrov plaats ruimen voor Senna nadat de grootste valies geplunderd is
Maar ... Grosjean blijkt een bijkomende troef te hebben ; Total wil enkel contract verlengen mits een Franse piloot een vast zitje heeft ... 3e piloot lijkt me geen vast zitje
Anderszijds om Raikkönen te kunnen beoordelen moet je 'm kunnen vergelijken met een vaste waarde à la Petrov eerder dan een hernieuwde Grosjean of halve rookie Senna .
Kubica is nu meer dan ooit overbodig mede door de dwarsliggerij van z'n Italiaanse manager Morelli .
Ik zie Kubica meer dan ooit op weg naar het 3e zitje bij Ferrari om eenmaal fit Massa's plek over te nemen tenzij die plots weer de oude wordt ...
Petrov gaat met z'n Roebels mogelijk bij HRT of Caterham moeten aankloppen, maar Williams zou wel eens kunnen zwichten voor de Roebels en de 2 seizoenen ervaring die Petrov meebrengt naast de broodnodige Venezolaanse sollen van Maldonado(tenzij daar een regerings veto kink in de kabel is voor de zwakke Venezolaan) .
Senna gaat mogelijk weer voor het 3e zitje bij Lotus of evt. Trulli buitenjassen bij Caterham ... of bij Williams ?
voor Ricciardo zal er enkel 't 2e zitje bij HRT overschieten, Senna gaat daar voor passen vermoed ik . naast de la Rosa bij HRT is anders wel een goede plaats ; die auto gaat goed ontwikkeld worden door de ervaring van de la Rosa, maar elke jongeling is sneller dus maakt een goeie beurt
Er zijn te weinig zitjes voor teveel piloten . Sutil komt nog op de markt ... d'Ambrosio zal hooguit ergens 3e viool kunnen gaan spelen
maar misschien is't niet slechter om beschikbaar te blijven als er zich weer een Kubica achtige situatie voordoet . Barrichello zie ik niet in aktie blijven door de valiezen van anderen tenzij combi Barrichello met de Roebels van Petrov als Maldonado's centen in Venezuela vastgehouden worden .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .