Nou ben ik slecht in het schatten van leeftijden, maar de beste man had inderdaad wat grijze lokken! Hij was onderweg naar de wasbox, dus misschien ook plannen om richting de 1000 Miglia te gaan?Die GTV-piloot moet Henk van het 916-forum wel zijn geweest. Was het een man van 60+?Vanochtend voor het stoplicht op de Leo Majorlaan te Zwolle werd ik aangesproken door de bestuurder van een erg mooie blauwe 916 GTV 3.0 V6 24v die mij complimenteerde met de brulpijp onder de boxer. En even later kwam een witte MiTo met tricolore raamband me tegemoet op de IJsselallee.
Dat waren me collega's die je aan het laden waren,ik was op de Reachstacker wat containerwerk aan het doen.Hey ,das de onze, van de "Arese".Op me werk een zeer smakelijke 147 Gta
Greetzz..
Wouter
Toen ging het laden lekker snel, de volgende dag schoot het niet op ...
Tot volgende keer.
Ciao
Dat zal 'm dan ongetwijfeld wel geweest zijn. Tja zijn Bella moet er gewoon tip top uit zien.... Maar óók onder de motorkap.... : 232.000 km !Nou ben ik slecht in het schatten van leeftijden, maar de beste man had inderdaad wat grijze lokken! Hij was onderweg naar de wasbox, dus misschien ook plannen om richting de 1000 Miglia te gaan?Die GTV-piloot moet Henk van het 916-forum wel zijn geweest. Was het een man van 60+?Vanochtend voor het stoplicht op de Leo Majorlaan te Zwolle werd ik aangesproken door de bestuurder van een erg mooie blauwe 916 GTV 3.0 V6 24v die mij complimenteerde met de brulpijp onder de boxer. En even later kwam een witte MiTo met tricolore raamband me tegemoet op de IJsselallee.
Korte Voorhuid... Hahaha :):):):):)Vroeg in de hedenavond, ergens op een geheime locatie in de Hofstad...
Een langharige gast in een pas-gepoetste Berlina... Zag er uit alsof ie net een partijtje had staan lassen....
Kreeg wel 2 duimpjes van hem...
twee druppels ikkeKorte Voorhuid... Hahaha :):):):):)Vroeg in de hedenavond, ergens op een geheime locatie in de Hofstad...
Een langharige gast in een pas-gepoetste Berlina... Zag er uit alsof ie net een partijtje had staan lassen....
Kreeg wel 2 duimpjes van hem...
Vanmiddag in Axel een Rode SZ voor me deurVanmiddag in Axel, grijze 75
Dat was ik denk ik,op de Kanaalkade.Jij in SZ en ikke in de Champagnekleur 75TS.Vanmiddag in Axel, grijze 75
Dat was ik denk ik,op de Kanaalkade.Jij in SZ en ikke in de Champagnekleur 75TS.Vanmiddag in Axel, grijze 75